No huomasitteko uuden kilpailun?

www.napsu.fi/heinakuun-kilpailu

ja samalla kiitos teille kaikille, minä sain jo tänään teidän äänillänne nuo osallistumiseen tarvittavat 100 pistettä (5 x paras vastaus) kerta heitolla.

Lisätty: 02.07.2009 - 00:41

onttopohjalle: kyllä siinä ymmärtäkseni sanottiin, että arvontaan osallistuvat kaikki (aktiiviset) jotka heinäkuun aikana kartuttavat pistetiliään sadalla pisteellä, vai kuinka?

ja jos vilkaiset profiiliasi niin huomaat, että sekin on uudistunut niin että siellä näkyy paljonko olet tässä kuussa saanut pisteitä

palkintoahan kukaan ei vielä ole saanut

Avainsanat: napsu kilpailu ipod

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.07.2009 - 10:26

Vautsi,onpas hieno,kiitos vinkistä ja onneksi olkoon VV!Töitä on tehty näköjään Napsussa,muutenkin etusivu edistyksellinen,Hieno!Pitääs kurkkaa oma taulu!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 02.07.2009 - 00:29

Meinasin juuri kysyä muilta mitä mieltä olette, mutta olit ehtinyt kysyä. Huomasin. Ehkä kuukausi kilpailu innostaa taas napsuilijoita enemmän. Mielenkiintoista mitä seuraavat kuukaudet tuovat tullessaan. Itse ottaisin vaikka lomarahana tuon n. 150 ekee.

Lisätty: 02.07.2009 - 00:29

Minun kohdallani pitää vain ahkerasti vastailla jotta 100 pointsia tulee täyteen.

Lisätty: 02.07.2009 - 00:50

Onneksi tuo pisteraja on laitettu noin pieneksi, se on helpompi niidenkin saavuttaa jotka eivät ihan joka päivä täällä pysty olemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 00:35

Vähäviisalle: Siinä sanottiin: Arvotaan kaikkien aktiivisten käyttäjien kesken, ei jo palkintonsa ja pisteensä saaneiden kesken!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 00:40

En vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.07.2009 - 01:03

No enpäs tätäkään huomannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 05:11

Huomasin.
Tosin ihan sattumalta. Käyttöä tuolle kyllä löytyisi. Tyttärelläni.
Täytyy siis napsutella ainakin tuo sata pinnaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 08:08

En ole vielä huomannut, kiitos vinkistä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 08:59

Huomasin, kun luin tämän aloituksesi. kivaa kun saa taas jännittää että voittaako vai eikö voita :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 09:26

Olen ollut kuukauden reissussa ja osallistuminen tänne on ollut melko vähäistä.
Ei ole mitään tietoa kilpailusta mutta tarvitsee lukea kunnolla kun kerkiää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 10:51

Aika mainiota mutta heinäkuu on yleinen lomakuukausi joten se vähentää kilpailijoita. En kylläkään ole kiinnostunut kilpailusta.
No, vilkaisin ja näyttää olevan kohta pointsit täynnä jos tuo tieto pitää paikkaansa. Voi lähteä huoletta muille maille vierahille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.07.2009 - 11:03

Tuli huomattua. Siinä saisi lapsenlapseni soittimen, jos sattuisi onni lykästämään minua voitolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 13:01

Hienoa, että uusi kilpailu alkoi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 22:31

juups huomattu on ja pidetään peukkuja jotta se nyt tulis minul jookosta.. ;)