milloin suomen tivoliin tulee uusia laitteitta?

Avainsanat: laitteet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.07.2009 - 00:47

www.suomentivoli.fi/suomi/us...syttya.asp
Kysymys:
Voisko Suomen Tivoliin saada enemmän laitteita?
Vastaus:
Laitemäärä alkaa jo nyt olemaan monille tivolikentille liian suuri, joten emme voi hirveästi enää määrää lisätä. Kun hankimme uuden laitteen, on usein jonkun muun väistyttävä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.07.2009 - 23:08

en osaa suomen tivolist mitään sanoa, mutta powerparkis, särkäniemes, lintsil ym. tivoleissa on aina jotain uusia laiteitta .käyppä katsomas vain...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 23:39

Suomen Tivolissa oli 50-luvulla ihan exotis laitteet, kun viimeksi kävin. Sitä nuoralla tanssijan telttaa ihailin mielenkiinnolla. Siitäköhän johtuu kun ei ole tullut käytyä viemässä rahaa heille.
Muuten vieläkö nuorallatanssija pysyy nuorallaan?
Samoilla markkinoilla Onni Suuronen ajoi moottoripyörällä teräspallossa ja käheä-äänonen kuuluttja sanoi näitös alkaa täydet voltit täydet duuppingit kuolemaa halveksien pallossa.
Sitä se on täällä nykyaikankin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 00:11

en ole kyllä vielä nähnyt niitä vanhojakaan, joten minun puolesta ei mitään kiirettä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 00:41

ajan mittaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.07.2009 - 00:44

Sen taitaa tietää vain tivolin omistaja tai kuka niistä nyt päättääkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.07.2009 - 01:21

Laitteiden takia käyn ihan linnanmäellä tai vastaavassa isommassa, tulee useimmin uusia laitteita, parempia ja hieman enemmän on kerrallaan kun näissä suomen tivoleissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 13:07

Suomen Tivolilla taitaa olla kapasiteetti jo täynnä. Mutta onhan näitä Linnanmäkeä, Särkäniemeä ja Powerparkiakin.