Onko Himokselle mänijöitä viikonloppuna ? Siellä Iskelä festarit =)

Menossa ollaan parin muun pariskunnan kanssa. "äänessä" olen seuraavan kerran sununtaina. Hyvää loppuviikkoa Kaikille Napsulaisille =)

Lisätty: 01.07.2009 - 23:12

JA TAAS PAINOVIRHE !!! ISKELMÄ FESTARIT siis, mutta kaikki on tainnu lukea oikein;)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.07.2009 - 08:52

tarkoitus olisi käydä siellä perjantaina tai lauantaina. Sen verran lyhyt matka, että ei tarvii yöpyä siellä.

Kysyjän kommentti

Tuliko käytyä festareilla. To ja pe sääkin suosi ja la pikkusade alkuillasta ei tahtia haitannut =)
Niin kovin tykästyimme, että teimme enakkovarauksen mökistä ensivuodelle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.07.2009 - 21:39

kiitos myös sinulle ja nauti siellä olostasi, itse lähden sastamalaan sukujuhliin, joten sinne en nyt pääse, mutta kyllä vielä joku vuosi sinnekkin lähdetään... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 21:48

Kiitosta vaan ja nauti festareista. Itse ajattelin lähteä merelle ja Kotkaan. Siellä kanssa festarit parinviikon päästä ja meripäivät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 22:07

Kiitos ja hyviä festareita :) Toivottavasti ilmat olisi hyvät!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 22:26

En ole menossa, mutta kovasti mieli tekisi. Toivotan sinulle antoisaa festari viikonloppua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.07.2009 - 22:50

Pidä hauskaa festareilla ja ota festarimieli mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 00:15

mua ei saa kuivalle maalle kuin laittamalla niin kovat hiivarit ettei paatilla pysy tai sitten jos rupee pyrstö jäätyy .. joten jää nuokin festarit väliin, pidä hauskaa ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.07.2009 - 00:22

Et viitsisi koukata meidän kautta ja ottaa minutkin mukaan! Niin mieli tekisi mutta kun ei ole mahdollisuutta lähteä. Pitäisi olla asuntoauto jotta pääsisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.07.2009 - 01:04

Oivoi kun pääsisinkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 15:13

On kallista ei varaa nyt sinne mennä. mutta hyvää musiikkia siellä tulee.Tuutikki100 taitaakin asua naapuri kunnassa kubn noin kirjoittaa. oli hyvä tuntea paremmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 23:10

Hauskaa viikonloppua !