Oletteko seuranneet Hovimäkeä, näin kesän aikana?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.07.2009 - 20:14

jotenkin ei vaan ole kerinnyt (jaksanut) .....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.07.2009 - 20:15

En ikinä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 20:22

talvella hieman, mutta nyt ottaa niin päähän nuo uusinnat jotka tulee tv jopa 3-5x et ei enään kiinnosta muut kuin uutiset, ne nyt eivät toistaiseksi ole olleet uusintoja..kait , mutta kyllä niissäkin tulee jo vanhaa tietoa vällillä..tarkoitan , jos olen lukenut tiedon esim. lehdestä tänään, niin huomenna se sama tulee uutisista..joten ei ihan tuoretta tietoa sieltäkään aina tule.. .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 20:22

Olen seurannut näitä kesäuusintoja, koska aikoinaan jäi koko sarja katsomatta. Erikoishuviani on tarkkailla, miten ajankuva on saatu todenmukaiseksi. Hyvin on onnistuttu, pahoja mokia en ole havainnut.
No tietysti kieli on nykysuomea eli aika lailla erilaista kuin mitä 1800-luvulla puhuttiin, mutta sitä en oikeastaan pidä virheenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.07.2009 - 20:25

Ei nuo uusinnat kiinnosta. Tuli katsottua se aikoinaan, eikä mitään tarvetta katsoa uudelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 20:52

Pidän sarjasta ja seuraan sitä,vaikka se tuli aikoinaan katsottua.Pidän siitä ajankuvasta paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 21:22

Katsoin silloin eka kerralla muutaman jakson, mutta en jaksanut innostua sarjasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 23:39

Tänään tuli katsottua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 00:42

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.07.2009 - 01:05

Joskus seurailin ihan siksi kun tuttuni näyttelee siinä, en ole varma näytteleekö enää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 08:54

En ole vaikka kaikki se miljöö, puvut ja muut lavasteet ovat katsomisen arvoisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 09:32

En ainoatakaan jaksoa kesällä enkä talvella.
Yksi syy on varmaan se ettei ole ollut televisiota...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 09:40

En edes tiennyt että sellainen ohjelmakin tulisi, en ole katsonut.