Eilen näköjään tuulikki kysyi Jopesta tossa sivun reunalla,mutta en näe yhtään Jopea koko sivulla vai onko näkö lähtenyt multa?

Lisätty: 01.07.2009 - 21:53

Hieno homma,et Jope on paikallaan eikä multa ole näkö mennyt!

Avainsanat: reuna-jope

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.07.2009 - 23:06

Jope ja Voi Hyvin-lehti vuorottelevat. Toivottavasti joku sentään käyttää sponsorien tuotteita. Minä en.

Kysyjän kommentti

Toivotaan niin,en minäkään käytä niitä,en Jopea enkä VH-lehteä...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.07.2009 - 20:01

oiskos ne nyt sit poistanut tuon mainoksen, kyllä se vielä oli tuos, mutta ehkä, nyt kun tuli mölöhaloota, niin napsun ylläpito sen poisti... ihan ymmällä = ...

Lisätty: 01.07.2009 - 20:10

onhan se tuossa oikeassa reunassa sormi pystys oisoittamas karttaa ja 02.fi elikäs mainos...katso sama sivu kuin nyt olet ja oikea reuna....ylä otsikko on sponsorit...alla KATEGORIAT...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 20:07

on se siinä vieläkin (www.02.fi), on vaan päässyt välillä muitakin halukkaita vierailemaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.07.2009 - 20:17

Tuossahan tuo kategorioiden yläpuolella on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 20:27

jaa..aiemmin etsin tuota juttua mutta siinähän se nenän edessä olikin..itse en paljo huomioi noita mainoksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 20:30

Tuossahan tuo Jopetti näkkyy olevan omalla paikallaan =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 20:54

Kyllä se Jope on siinä taas,oli kai välillä poissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 21:26

Vaihtuva banneri. Vastauksissa Jope on paikalla, mutta Kysymyksiä selatessa on Voi hyvin-lehti banneri..mainos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 21:42

Näkyyhän HÄN tos olevan.Nyt vast minäkin huomasin,ku tuli "puheex"

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.07.2009 - 00:31

No nyt minä olen sokea, mutta mielestäni siinä on nyt kilpailu sekä sponsorijuttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.07.2009 - 01:07

Jaahas, enpäs ole huomannut moista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 08:24

Kukahan lienee Jope? En tunne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 10:51

Sivustolla mainokset vaihtaneet paikkaa, kyllä Jope vilahtelee mennen tullen mutta eri kohdassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 15:00

Jaaa ylläpä se siellä näyttäytyy. ette kait te luule että minä olen joku hölmö kun puhun Jope Ruonasuusta. Kun se vaan siinä on jonkun aikaa ollut. luuelen että täällä etusivulla olis taas vähän muutosta ainakin tänään näkyvillä.