Kuka on menossa Puolan Bjalistokoon, Esperanto kielen kongressiin. 25.7-1.8.2009.?Onko napsulaisissa esperanto kielen harrastajia?

Avainsanat: esperanto puola bjalistoko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.07.2009 - 13:11

Valitettavasti en ole menossa, mutta toivotan sinulle erittäin antoisaa matkaa!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.07.2009 - 19:46

valitettavasti en ole, pari estettä, mutta erittäin mielenkiintoista ja hyvää reissua sinulle toivottelen ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 22:37

ihanaa , vietä hyvä ja antoisa reissu, itse olen monesti HAAVEILLUT että oppisin tuon kielen, kyllä noita kursseja järjestetään, mutta 35 km enkä laiskuuttani jaksa ajaa tuota matkaa menen tullen joka säällä ja kerran tai kaks viikossa ois jo 140 km..linja-autollakin huonot yhteydet, mutta jos tänne pitäjään, nykyiseen kaupunkiin moinen kurssi järjestettäis , niin kyllä kiinnostais tuo kieli..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 00:05

Hyvää ja antoisaa matkaa. Esperanto, Latina ja Hebrea on kielet joita en hallitse.
Itse olen käynyt Puolassa katsomassa "Aatun Sudenpesän".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 01:09

En valitettavasti ole nyt menossa sinne, enkä osaa esperantoa. Mutta tässä olisi yksilinkki, jos siitä olisi apua sinulle:
Esperantoyhteyksiä maailmalle
www.esperanto.fi/maailmalle.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 08:17

Aikoinaan eli lähes "sata vuotta sitten" opettelin ko. kieltä jonkin verran. Työyhteisössä oli henkilö joka osasi sitä ja meillä oli yksityistuntajea silloin tällöin. Oli helppoa ja mielenkiintoista mutta pakko pysyä ns. pakollisissa kielissä joita tarvitsen useita työssäni.
Mielenkiintoista konferenssia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 09:01

Esperantoa en osaa sanaakaan mutta oikein antoisaa matkaa sulle!