Onko kenelläkään vuokrattavanamökkiä kesäl? Piilopirttiä kaipaan välil ja oloa omien ajatuksieni kanssa. Totaalisen luotettava:)))

Lisätty: 01.07.2009 - 21:28

Nettimökit olen läpi käynyt:)))

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.07.2009 - 21:35

Oma mökkini ei ole vuokrattavana, mutta minulla on tiedossa erämaisemissa oleva tosi mukava piilopirtti. Savusauna, tavallinen puusauna, järvi, vene, laavut, vaellusreitit ja mikä parasta keskellä luontoa. Hän ei vuokraa sitä kaikille ja en voi mainostaa sitä tässä, kun se on tavallaan privaatti käytössä. Menen sinne taas elokuussa viikoksi lomailemaan. Voin tietysti kysyä häneltä, jos kiinnostaa?

Kysyjän kommentti

Kiitos Sinulle kaikkine mukavuuksine!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.07.2009 - 20:13

totaalisesti luotettava 'pyromaani' poltti sen muuta kesä sitten,
joten ei enää ole,
vakuutusrahatkin meni ihan muuhun käyttöön ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 20:16

minulla ei ole, mutta voisitkos katsoa vuokrattavat mökit googlesta tai paikkakuntasi asunnonvälittäjältä...voithan toki kysellä tutuilta ja laittaa kaupan seinälle ilmoituksen halutaan vuokrata...mökki....toivottavasti löydät piilopirtin mieluisen.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 21:17

Katsoppa nettimokki.fi, siellä on tarjontaa vaikka kuinka paljon. Löydät varmasti mieleisen paikan.
Piilopirttiä jos etsit, niin ei kannata ihan kotinurkille jäädä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 08:21

En erinäisistä syistä vuokraa mitään kellekään... pohjoisemmassa Suomessa on taloni tontilla, meren rannalla hirsimökki jota paikallisen hotellin kautta vuokrataan syksyisin metsästäjille. Muun ajan saa olla tyhjänä eli periaatteessa omassa käytössä. Sijainti on kyllä rauhallinen. Mielellään sitä vuokraisi myös kesällä mutta kuinka kauan rakennus sitten enää olisi edes olemassa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 13:13

Itselläni ei ole mökkiä vuokrattavana, mutta tsekkaapa ostamyy.com sivustolta.