Haluaisin huippuhelpon mustikkapiirakkaohjeen, vähärasvaisen. Ei pullapohjaa:))

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 01.07.2009 - 19:36

poppasoppa.blogspot.com/2007...rakka.html

Tämä on ainakin helppo.

Lisätty: 01.07.2009 - 19:59

1 pkt Myllyn paras murotaikinaa

Täyte:
1 prk rahkaa
1 muna
1 pss mustikoita
maun mukaan sokeria

Sekoita täytteet keskenään ja levitä piirakkavuokan murotaikinan päälle.
Paista 200 astetta n. 30 min.

Lähteet:
googletin

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.07.2009 - 19:51

oli joulupirareita jäljellä
ne murustettiin
oli möykky voita jostain syystä
nää yhteen vaivattiin

oli rove mustikoita
koska poimittiin

kaikki vaan uunipellille, uuniin ja just oikeaan aikaan ulos
(pikkaisen kun kiehua porisee)

paremmasta piirakasta et ole edes unta nähnyt

Lisätty: 01.07.2009 - 19:54

ai niin se vähärasvaisuus, sehän riippuu ihan siitä miten paljon sitä voita löytyy, eikä vähä ole pahasta arvaan ma

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 20:56

Muro taikinat on kaikki rasvapohjaisia,en kyllä tiedä muuta vähärasvasta,kun pullataikina pohja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 21:52

2 dl Flora Vanillaa (12 %)
300 g mustikoita
4 kpl Digestive keksejä

Asettele juomalasin pohjalle kerroksittain mustikoita, keksinmuruja ja vaahdotettua vaniljakastiketta. Toista toisen kerran. Piirakka on valmis! Jälkkäri josta voi tehdä eri versioita: mansikoita, vadelmia, omenoita...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 22:21

6dl maitoa
4 munaa
5 dl jauhoja
sokeria
1 tl leivinjauhetta
vatkaa sekaisin, mutta nyt en ihan varma oiskos jauhoja enenmän, jos on löysän näköistä , niin laita 1 dl
lisää jauhoja.
laita uunipellille leivinpaperi ja sitten mustikat , voit myöskin laittaa niiden päälle hieman sokeria
laita nyt taikina seos mustikoiden päälle
uuniin noin 200 astetta ja n. 20-30 min. tai ku n taikina on kypsää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 12:04

Mustikkapiirakka(torttu)

"2 kananmunaa
1 dl sokeria (vatkataan)
1,5 dl perunajauhoja
1 tl leivinjauhoa
0,5 dlvehnäjauhoja
0,5 dl juoksevaa margariinia
0,5 dl rasvatonta piimää

Sekoita kuivat aineet sekaisin ja lisää munavaahtoon vuorotellen margariinin ja piimän kanssa. Kaada piirakkavuokaan lisää päälle mustikat. paista noin 30.min. 200 astetta.
Päälehän voi käyttää mitä marjoja vaan,
Ohje painonvartioden..kirjasta..