Kuinka usein vaihdat varpaisiisi kynsilakan? Kellastuuko kyntesi varpaissa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.07.2009 - 20:17

Syntymälakkaus saa riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 01.07.2009 - 19:34

Noin 1½ kk:n välein laitan uudet lakat, koska kynsi kasvaa ja osa kynnestä jäisi paljaaksi. Muuten lakkaa ei tarvitsisi vaihtaa kuin kolmen kuukauden välein. On niin hyvä lakka, ettei kulumalla häviä. Ei kellastu varpaan kynnet, koska käytän hopean väristä lakkaa. Mutta punaisesta lakasta kellastuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 19:37

ilmeisesti kahdenkymmenen viiden vuoden välein

Mia lakkasi varpaankynteni viime lauantaina saunan jälkeen,
edellisen lakkauksen teki hänen äitinsä melko tarkkaan kaksikymmentä viisi vuotta sitten

(ps.älkää huolestuko, kyse ei ole pedofiliasta vaan hyvin toimivista sukulaisuusuhteista)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 20:33

Lakkaan vain kesäaikana ( ja talvella etelän lomareissulla ).
Noin kahden viikon välein puhdistan ja lakkaan uudelleen. Olen huomannut, että jos lakka on oikein tumman tai kirkkaan punaista, niin silloin kynnet kellastuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 20:59

En käytä lakkaa varpaankynsissä,mutta varpaankynnet voi myös kellastua,jos niissä on kynsisieni,silloin ne ovat myös hauraat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 21:14

Kuukauden kahden välein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 21:56

kesällä voin lakata varpaankynnet ja silloinkin jos on jotain juhlantynkää ja avokkaat tai sandaalit jalassa, joissa näkyy varpaankynnet...ehkä 2 kertaa vuodessa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.07.2009 - 00:32

Silloin tällöin laitan kirkasta tai jotakin vaalea. En ole huomannut että kellastuisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.07.2009 - 01:08

En käytä ollenkaan.Ja en ole kellastumista huomannut kohdallani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 01:13

On siitä 50 vuotta aikaa. Naapurin poika lakkasi kyntensä 7 vuoden ikäisenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 01:48

riippuu vuodenajasta ja mihin on menossa ja millasissa kengissä.. ehkä 3vko-1kk.. ei kellastu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 09:02

Vain kesäisin lakkaan varpaankynnet ja suunnilleen kerran viikossa poistan vanhat ja laitan uuden lakan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 12:31

En harrast avarpaiden lakkausta mutta kesällä sandaaliaikaan lakkaan kyllä varpaankynnet. Lakkaus kestää varpaankynsissä pitempään kuin sormien kynsissä, onneksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 15:05

en nyt ole lakannut kynsiäni. mutta kyllä kynteni yleensä kellastuvat,kun olen käyttänyt kynsilakkaa niissä.