Kun posti kantaa nimelläsi varustettuja aikakauslehtien ja muiden yritysten mainoksia, avaatko ne kaikki?

Vai menevätkö avaamattomina suoraan paperinkeräykseen?

Avainsanat: mainosposti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.07.2009 - 14:30

Yleensä laitan kaikki tuollaiset kuoret suoraan roskiin avaamatta. Jos kuoren sisällä on jotakin muuta (tuntuu sormissa), avaan ja katon, ja sitten roskiin, tai siis paperinkeräykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.07.2009 - 14:48

Kyllä yleensä avaan ne ja katson mitä niissä lukee. jos ei kiinosta minua ei myöskään muita perheeni jäseniä niin kierrätykseen ne menevät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 14:58

Yleensä menevät avaamattomina kierrätykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 15:10

En edes avaa niitä, menevät suoraan paperinkeräys laatikkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.07.2009 - 15:28

Suoraan jätepaperikasaan laitan, jotka sitten ulos mennessäni vien pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 15:36

en avaa kuin harvoin jos on jotakin kiinnostavaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 18:27

avaan ja revin niiltä osin kuin sisältävät nimeni ja muita mahdollisia henk. koht. tiet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 18:44

Joskus avaankin. Kerran oli osoitetarroja nimelläni varustettuna. Ne otin talteen ja laitoin mm. tähän läppäriin yhden tarran. Mitään en koskaan tilaa näistä mainoksista. Paperinkeräykseen tai uuniin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 19:41

Onneksi on paperiroskis postilaatikon vieressä,sinne on hyvä tiputtaa revityt versiot,tapana minulkin repiä pois nimi-ja osoitetiedot.
Kerään tässä naapurin postia ja todellakin VP express-ilmoitus/Virallinen lähetys/Valtuutettu toimeksianto ym.lähettäjänä Oy Valitut Palat-nimi-ja osoite-mahdollinen voittoalue-Etelä-Suomen lääni.Tosiaan uni olis paras paikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 20:14

En avaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 21:32

Poltan saman tien.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 22:51

avaan ja otan nimeni, osoitteeni ym henk. pois ja sitten laitan keräyspaperiroskiin...vien lehdet ja mainokset sitten kauppaan mennesäni sinne tarkoitetuun keräyspisteeseen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 23:11

Saan aika usein ilmaiseksi mielenkiintoisia aikakausilehtiä koeajaksi tutustumista varten, kuten TM, Kotimikro, Tietokone, Venelehti, Tuulilasi yms. ja ne kyllä lueskelen yleensä läpi. Tarpeettomat menevät sitten heti lehtikeräykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 23:54

Valitutkalat menee heti poltettaviin. Haluan onkia itse kalani.
Taitaa olla lukihäiriö?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 00:47

Ei kanna posti,ei mainoksia kiitos tarra toimii.

Lisätty: 02.07.2009 - 00:49

nimellä osoitettuja tulee joskus,palautan lähettäjälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.07.2009 - 01:10

En yleensä avaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 04:53

Avaan kaikki.
Revin keskeltä poikki.
Joskus niissä on kyniä ja laskimiakin, jotka otan talteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 08:37

Avaan kyllä syystä että niissä on osoitetietoni myös sisällä. Revin ne vasta sen jälkeen ja heitän roskiin. Joskus toki tilaan määräajaksi lehden jos tarjous on hyvä ja lehti miellyttää. Nyt viimeksi tuli Viva-lehdestä, en kyllä tilannut koska kesäajan aikakauslehdet ovat aika köyhiä anniltaan, ristikoita liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 09:34

En avaa ellen tiedä olevani samassa osoitteessa seuraavaa kahta kuukautta,
silloin saatan avata ja tilata vaikka karjalaisen halvalla tarjouksella joksikin aikaa.