miksi jalkoihini tulee kesakoita ja mustelman näköistä iho muunnosta? olen lääkärilleni sen keväällä näyttänyt ja hän sanoo että

se johtuu verenkierron muutoksesta jaloissa. Ja kun olen jo monta vuottakäyttänyt verenpainelääkkeitä. voiko tämä olla normaalia silti?

Avainsanat: outo iho jaloissa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.07.2009 - 14:35

Tuttavissani eräällä rouvalla tulee myös mustia alueita jalkoihin. Lääkäri sanoi hänelle, että hänellä on laiskat laskimot, jotka eivät saa vietyä verta tarpeeksi nopeasti ylös sydämelle. Mitään parannuskeinoa lääkäri ei esittänyt moiseen.

Kysyjän kommentti

Kiitos parhaasta vastauksesta. Täytyy pitää silmällä noita jalkoja. mutta verenpainelääkitys sen minulle tekee. Koska uskon lääkäriäni siinä että, se muutaa verenvirtausta kun käyttää verenpaineen lääkitystä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.07.2009 - 15:18

Itselläni on alkanut tulemaan ihan pieniä luomia, melkeinpä kuin kesakoita, käsivarsiin. Nuorempana niitä ei ollut lainkaan ja nyt vaikka kuinka paljon. Ovat onneksi niin pieniä ja vaaleitakin, ettei niitä juuri huomaa ainakaan ruskettuneelta iholta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.07.2009 - 15:26

Sorry vaan tuulikki58, vanhenevaan ihoon tulee kaikenlaisia läikkiä iän myötä. On niitä minullakin, ja varsinkin kesällä tulee enemmän auringon vaikutuksesta. Ei ne mitään vaarallisia ole. Mutta hyvä kun olet kysynyt lääkäriltä, sillä koskaan ei voi itse olla varma mitä mikäkin läikkä pitää sisällään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 15:58

Täällä hoituu kaikki ongelmat ihoon liittyvät:
www.lasertilkka.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 19:54

Tyypillinen laskimo haitta, ei hätää, mut ei kyl kirurgikaan rupee parantaa, koska pitäs saada jostain uudet laskimot, heh sorry sarkastisuus, mut näin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 23:02

ei kait niistä sit ole kuin sinun silmillesi haittaa, jos lääkärikin oli sitä mieltä, et ei ole vaarallisia, mutta hyvä et hoidit sen asian lääkärin kanssa...ja toivottavasti saat mielellesikin rauhan nyt kun tiedät , et ei ole vaaraa...eikä suurempaa haittaakaan..tai voihan niistä sinulle olla haittaa....no kysyppäs jostain luontaistuote kaupasta , jos niillä ois hyvä neuvo, lääke noihin iho muutoksiin..ystäväni popsii jotain porkkana uutetta, tai kapseleita, uskoo kyllä et ne auttavat....itse en ota kantaa tuohon väittämään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 01:33

Verenkierto häiriö. Jos turvotusta esiintyy, niin voi olla sydänperäinen juttu. Lääkäriltäsi kannattaisi kysyä tarkemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 14:34

Tuokin olisi syytä selvittää mikä se perimmäinen syy on mutta tuskin ainakaan arvauskeskusken kautta mitään selvitystä saa aikaiseksi.
Verenkiertohäiriö on varmaan mutta sillekin voi kyllä tehdä jotain.Saattaa tulla laskimotukos jota on se sekä pinanllista että syvää tukosta.
Jos on kyse sydänperäisestä viasta se olisi hyvä tietää.