Katsotteko telvisiosta Metsoloita uusintasarjana? minä olen välillä seurannut, jos ei ole muuta tekemistä.

Avainsanat: metsolat tv ohjelma uusinnat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.07.2009 - 22:59

kaikki jaksot on tulluy katottua silloin joskus ja myöskin NYT uusintana!:). siitä on jo aikaa kun se on esitetty ja todella mukava seurata uudestaan, vaikka surullisia jaksoja juuri nyt menossa:(. ruusun aika ja puhtaat valkeat lakanat sais tulla myös uudestaan:)

Kysyjän kommentti

KIITOS PARHAASTA VASTAUKSESTA. joo Metsolat on hyvä sarja ollut ennen ja on ollut mukava katsoa uusintoja jälleen. Sitä Haljan ahtia ei enää ole elossa joka näyttelee sitä Anttia Metsoloiden sarjassa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.07.2009 - 14:06

En katsonut sitä alkuperäistäkään, enkä katso tätä uusintaakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 14:15

kerran katsoin lähes kokonaan ja olihan se pukeutuminen, hiustyyli ja kaikki aika hauskasti kasarityyliä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 14:26

Joskus aivan sattumalta on tullut katottua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.07.2009 - 15:23

Uusintoja en katso mistään sarjoista enkä elokuvista. Yksi poikkeus on ainoastaan, ja se on Tuntematon sotilas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 18:30

yhden sattumalta katsoin ...
silloin aikoinaan vähän useampiakin ...
miksi?
silloin sarjat olivat jotain uutta ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 18:32

Tuleehan tuota katsottua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 20:09

Kaikki jaksot DVD:llä, ja hyvä sarja onkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 20:16

En ole koskaan katsonut minuuttiakaan k.o. tv-sarjaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 20:34

Jep joka jakso tulee katottua.Kyllä noita uusintoja jo ootinki.Mukavampi katella noit vanhoja uusintana ku niit ei oo nähny aikoihi,mieki olin pien sillo ku se eka kerra tuli ni mukava nyt vanhemmite kattoo uudestaa.Yleensä ku uusinnat tuppaa olee parin viikon tai kuukauden takasia,niit ei oikee jaksa katella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 20:51

Silloin aikoinaan sarjaa katsoin, mutta en nyt uusintana. Kesällä tulee katsottua niin vähän töllötintä. Ja jos ei mitään tekemistä, niin miulummin tulen tänne Napsun sivuille kuin katson uusintoja =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 22:54

en katso noita uusintoja laisinkaan, ne niin nyppii , mutta katsoin silloin joka jakson kun se eka kerran tuli, jot tiedän jo juonen ja käänteet sen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 23:19

Aikoinaan en ehtinyt katsoa ja nyt on tullut sitten seurattua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 00:50

olen katsonut

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.07.2009 - 01:10

Kyllä olen välillä seuraillut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 09:52

On tullut seurattua kun on ollut tilaisuus tuota Erkin traagista taivalta.
En ole muuten koskaan aikaisemmin seurannut,
joten nämä uusinnat ovat minulle kuin ensi-ilta.