Mitkä ovat hyvät hoitoaineet, kuiville ja auringonpolttamille hiuksille? Onko kellään hyviä vinkkejä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.07.2009 - 17:21

Itse olen tykännyt Dermosilin hiusnaamiosta. Se kosteuttaa ja antaa kiiltoa hiuksille.

www.dermoshop.com/product.asp?id=11964

Dermoshopista tilatessa huonopuoli on vaan se, että tilauksen arvon täytyy olla yli 50e. Mutta kavereiden kanssa yhdessä vaan tilausta tekemään. Muutkin heidän tuotteensa on kyllä ihan hyviä ja edullisia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.07.2009 - 14:03

väittävät että täällä hyviä tuotteita:
www.mtv3.fi/helmi/hyvinvoint...al?693086:

Kuivat hiukset johtuvat geneettisistä, hormonaalisista ja luonnollisista tekijöistä, kuten auringosta, vedestä ja iästä. Hoitamattomina kuivat hiukset ovat karheat, kiillottomat ja vaikeat muotoilla. Uusi Elvital Re-Nutrition -hiustenhoitosarja palauttaa hiukset pehmeiksi, kiiltäviksi ja helposti muotoiltaviksi.

Ja aivan varmasti omalla kampaajallasi on myös hyviä vinkkejä ja tuotteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 14:08

Kaupasta löytyy kuiville ja hauraille hiuksille shamppoita ja hoitoaineita. Itse käytän nyt värjätyillehiuksille tarkoitettua Nivea shampoota, tai lorean, silkins ynnä muita. varmaan löytyy hoitoaineet ja shamppoot kun etsii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 14:20

Kerastase- ja Bonacure -sarjoihin kuuluu hyvät tuotteet jotka suojaavat hiuksia auringolta. Ja jos aurinko on päässyt kuivattamaan hiuksia, löytyy myös elvyttäviä hoitotuotteita. oOat ostaessa hintavia mutta erittäin riittoisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 16:04

Havupuu-uutejuoma auttaa kun juo uutetta joka päivä noin 1desilitra.Juomaa saa luonnontuote kaupoista!Samalla lähtee ihottumat ja monet muut sairaudet!!Kokemusta on!

Lisätty: 01.07.2009 - 16:21

www.ravintorengas.fi/ Tuossa linkki josta voi tutustua aineeseen tarkemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 19:06

kyllähän noita shamppoiden ja öljyjen tarjoajia varmasti riittää joka lähtöön,
harva niistä varmaan on kovin vahingollisinenkaan (paitsi mitä nyt sitten rahapussille),
mutta tosiasia lienee (ja oma monivuotinen kokemukseni)
että auringonpolttamat hiukset paranaevat vasta purjehduskauden päätyttyä,
pikkuhiljaa,
uuden kasvun myötä

.. ja ihan itsestään ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 23:29

onko päänahkasi myös kuiva , itse laitan aqva l saa apteekista päänahkaan ja kostean pyhkeen pähän, sit löylyyn ja auttaa ainakin minulle kuivaan päähän..jotain siitä hoidost kyl menee myöskin hiuksiinkin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.07.2009 - 01:10

Minä käytän jotain kampaamon hoitoainetta, hyvää on. Harmi etten nyt nimeä muista,.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 01:36

Täältäkin voisi löytyä:
www.apteekkituotteet.fi/epag...egories/21

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 23:04

alan tuntijana ja kokemuksena kerron, että kokeile goldwell dualsenses korjaavaa hoitoainetta!!! tulee todella siloiset, kiiltävät, sileät ja hyvän tuoksuiset hiukset. ovat ammattituotteina hieman hintavia, mutta sitäkin parempia tuotteita. lähtee myöskin takut toooodella hyvin!!!!