Michael Jacksonilla tehdään rahaa vielä seuraavat kymmenen vuotta! Ostatko tuotteet?

www.iltasanomat.fi/videot/vi...de/1705851
Michael Jacksonin kuolema on räjäyttänyt fanituotteiden myynnin huikeaan kasvuun. Hollywoodissa ja muissa Yhdysvaltojen kaupungeissa katukauppiailta kysytään eniten t-paitoja ja muistokuvia. iTunes -nettimusiikkikaupassa seitsemän kymmenestä myydyimmästä kappaleesta on Michael Jacksonin tuotantoa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.07.2009 - 21:09

En osta mitään mikä liittyy häneen. No, ehkä sieltä jokunen hyvä kappale löytyy, mutta ei nappaa !
En ymmärtänyt koskaan hänen järjen juoksuaan, lukuisia ihon valkaisuja ja kauneusleikkauksia.

Kysyjän kommentti

Täysin samaa mieltä!

Mitä Michael Jackson tekee puutarhassa?
-Siementää mukulat.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.07.2009 - 06:13

En aio ostaa, en kuulunut hänen fanclubiinsa.
Vaan mistäpä tuon tietää jos Hollywoodissa pistäytyisin, ehkäpä voisi löytyä joku ostettava tuote.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 08:07

En aio ostaa kun en hänen musiikistaan ole koskaan pitänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 08:24

En aio ostaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 08:29

En osta mitään kaupan olevia tuotteita,en kuulunut hänen ihailijoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 08:44

En osta. Musiikkinsa oli kyllä ok mutta en ole enää ihan fani-ikäinen.

Lisätty: 01.07.2009 - 13:44

Rahaa tehdään myös Elviksellä edelleen.
Jotkut ovat kuulemma päätyneet itsemurhaan Michaelin kuoleman takia...
Musiikki oli hyvää, verrattuna moneen muuhun vastaavaan staraan. Ristiriitaisuudet ehkä selittyvät sillä mitä hänestä on nyt paljastunut... ja julkimon elämä on toki erilaista kuin ihan taviksen jossain hämeen peräkylillä ja pienessä Suomessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 08:51

en fanita , joten tuotteet saavat olla hyllyllä vaikka kuinka kauan minun puolestani.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 09:46

En tunne yhtään hänen kappalettaan. Olen täysin "pihalla", joten tuskin tulen ostamaan mitään muistotuotteita. Minusta hän pilkkasi elämää jatkuvilla kauneusleikkauksilla. Ja oman elämänsä hän pilasi, ehkä myös "lastensa" elämän. On melko vaarallista, että hänenlaisensa "epäihminen" on noussut niin monelle suosikiksi. Se antaa väärän kuvan heille elämänhallinnasta, sillä elämää ei voi hallita, se on vain elettävä. Sääliksi käy laulaja ja muut hänen luomansa maailmankuvan uhrit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 09:59

en, ja harmittaa kun ihmisen ei anneta kuolla arvokkaasti vaan nythän se media mylly vasta alkoi jauhamaankin. kaikki "paskat" tongitaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 10:14

Ostan ainakin saman verran, mitä tähänkin asti. En ainuttakaan.
SEhän on vain hyvä, että hänen musansa käy kaupaksi, ettei jää velkaa perinnöksi.

Lisätty: 01.07.2009 - 11:29

Jotkut ovat näköjään päättäneet olla ostamatta enää yhtään mitään.
www.iltalehti.fi/ulkomaat/20...8_ul.shtml

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 10:28

en osta tuotteita,
en tee pyhiinvaellusta muistomerkeille
enkä tee itsemurhaa, näitä kaikkia lehtitietojen mukaan esiintyy runsaasti,
jos ei ollut idolikaan ihan terve niin eivät kovin terveiltä vaikuta nuo fanienkaan harrastukset ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 11:03

Tuskinpa ostan. Jonkun CD:n saatan tulevaisuudessa ostaa. Vaikka miehen oma elämä oli aivan hullua, olen sitä mieltä, että hän kiinnitti musiikissaan moniin epäkohtiin, joita maapallollamme esiintyy, huomiota. Hän teki hyvää musiikkia ja uudisti sitä sekä musiikkivideoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.07.2009 - 11:10

En taatusti osta. Satavarmasti löydän rahoilleni parampaakin käyttöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 11:33

En tarvitse tuota krääsää.
Koskaan en ymmärtänyt kaveria joka häpesi mustaa ihoaan niin että yritti valkaista sen.
Silti hän lauloi että ei ole väliä onko musta vai valkoinen....?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 12:40

En osta, en ole koskaan ollut hänen faninsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 15:00

En kyllä aio ostaa. En pitänyt koko tyypin musiikista pätkääkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 16:12

En!!Kamala koko ihminen !Voiko joku muka fanittaa kyseistä heppua??

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.07.2009 - 01:12

Enpä taida,. Vaikka ihan hyvää musiikkia on häneltä tullut, varsinkin sanoja.