Saatko roskapostia?

Itselläni on tässä Napsussa ensimmäinen sp-osoite, eikä mitään suodatinta.
Hiukanko pukkaa mainosta halvoista "lääkkeistä" ja erilaisia elintomintojen kehittäjiä.
Muutama sata kuussa.

Lisätty: 01.07.2009 - 01:18

Virkakäytössä olevaan ei tule toki ainuttakaan. Siinä on palveluntajoajan suodatin.

Avainsanat: roskaposti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.07.2009 - 15:04

Jep. Mutta annan yleensä esim.kilpailuihin osallistuessani yhden ns.roskaposti-maili osoitteen. Harvoin edes vilkaisen sitä mailia, kun tiedän että siellä täynnä roskapostia.

Kysyjän kommentti

Sama juttu täällä.
Napsussakin on se vanha anonyymi sp-osoite. En anna "virallista" juuri minnekään, vaikka siinä on suodattimet.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.07.2009 - 00:52

Minulle ei onneksi tule mitään. Puhelimeeni sen sijaan tuleen joku kumma funmobile-tekstiviesti jatkuvasti. Mitenköhän saisin estettyä sen lähettämitsen +

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 00:55

Saan! Ja ehkä liikaakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 01:03

Niin tai jos kaikki siirtyvät käyttämään Unixia tai Linuxia niin roskapostin määrä vähenisi aika lailla. Squirrelmailin tai muun webmailin käyttökin estäisi jo aika lailla kun se ei availe itsekseen. Salaaminen on toinen vaihtoehto, mutta jatkuva salauskoodien purkaminen työlästä. Minulla on myös oma domain käytössäni ja operaattorina voin poistaa mainosviestit heti palvelimelta ja tehdään listauksen massapostittajista, minkä posteja ei välitetä. Käytössäni on F-Securen virustutka ja palomuuri ja suodatusvalintoja valitsemalla se on niin tehokas, että roskapostia ei juurikaan tule.

USA:n roskasähköpostilaki vaatii kuluttajia vastaamaan spämmiviesteihin ja vaatimaan lähettäjää lopettamaan spämmääminen. Näkee, että jenkit ovat idiootteja. Tuon kun tekee niin spämmiä alkaa tulla kohta joka luukusta.

Yksi spämmien aihettaja on netissä surffaaminen. Paikasta toiseen liikuttaissa jokaista liikettäsi seurataan ja sinut voidaan paikallistaa varsin helposti, jos vain haluja häirintään riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 05:54

suodatin suodattaa suoraan roskapostikansioon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 08:08

Harvoin tulee ja nekin menee suoraan roskapostikansioon. Gmailia käytän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 08:25

harvoin tulee..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 08:31

Jonkuin verran tulee roskapostia ja osa menee näköjään suoraan roskapostiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 08:33

Serverillä on estetty kaikki markkinointi joten ei tule. Meneepä joku tärkähkö viesti suoraan koneellani roskapostiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 08:55

en ole moiseen törmännyt....kyllä mainoksia tulee, mutta itse olen antanut s.post.ossun ja suostunut siihen et niit lähetetään....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 09:34

Kyllä minulle jonkun verran sellaisia tulee, menee suoraan roskaposteihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 10:00

kyllä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 10:30

kohtuullisen vähän ja soudattimet pelaavat melko hyvin törkypostin suhteen, muutamat mainostajat ovat melko nokkelia keksimään jatkuvasti uusia lähestymiskonsteja ... ei vaivaa ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.07.2009 - 10:38

Jonkun verran tulee, ja gmailissa menevät suoraan roskapostilaatikkoon. Toisessa osoitteessa on sitten enemmän työtä niitä poistaessa, kun ovat muun postin seassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 11:22

Aika ajoin enempi,mutta viime aikoina vain-oorgasmin lisääjiä sekä ereection pönkittäjiä-kaikki otsikot kirjoitusvirheillä varustettuja,mutta tulevat welhon suodattimien läpi.Gmailissa ei lainkaan esille tulevia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 13:36

roskapostilaatikkoon menee minulla kun on tuo gmail.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 13:54

Joo kyllä niitä tulee ja menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 21:11

Päivittäin tulee 1 - 4 roskapostia, mutta ne menee suoraan roskapostikansioon hotmailissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.07.2009 - 01:13

Valitettavasti, ja paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 23:36

Nykyään yllättävän paljon.
Joku on kuulemma kopioinnut osoitteen huuto.netin kautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 17:55

Ei ole vielä tullut yhtään. Suodattimet ovat hyvä tapa estää roskapostia.