Haaremihousut hot or not?

www.otrasrutas.com/wp-conten...trend1.jpg

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.06.2009 - 22:28

Hyi noi on ihan kauheen näköiset en minä kyllä tommoisia jalkaan laittas. Kävis hyvin kyllä omena varkaalle. Mahtuu paljon omenoita,kun ei vain tulis meille omenavarkaisiin tollainen jolla olis tommoiset housut jalassa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.06.2009 - 22:29

juu tämä on nyt ihan in täälläkin päin, veljen tyttö 19 v käyttää tuolaisia housuja , no hieman ne kyllä hymyilyttää, mut henges pitää olla, muuten pitää kalkkiksena , mut en kyllä itse jalkaani laittais..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 22:34

jos olisin langanlaiha, pitkäkinttuinen ja alle 20v, miksipä ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.06.2009 - 22:50

Ei tälle kropalle oikein mallaa. Ehkä joskus menneisyydessä olisi käynytkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 23:03

useimmissa näkemissäni tapauksissa ne tekevät lähinnä säälittävän vaikutuksen

.... not hot, not cool, rather pathetic ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 23:22

Ei kuuna päivänä, ovat jo aikansa eläneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 23:38

Miun mielestä ne ei käy minkään laiselle kropalle.
Aivan HIRVEET !!
Aivan kuin ei olis peppua ollenkaan !! En edes kotihousuna pitäisi, saattaisi mieskin sanoa, että no hot =(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 00:00

Minä taasen sanon, että kaikki kaunista pukee. Noilla malleilla tosin olisi saanut olla joku pidempi tunika noiden housujen kanssa, niinhän niitä Intiassakin käytetään. Muutenhan tuollainen löysä muoto on mukava päällä, ei kiristä mikään ja muodot eivät paljastu liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 00:01

Ehkä noilla kuvien ripakintuilla,mutta livenä täällä meillä päin,tosiaan melkein naurattavan näköisiä ovat.Päällä ne tuntuu varmaan siltä kuin olis kakit pöksyissä,luulisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 00:09

Täytyy sanoa, että eivät pue naisia ollenkaan. Tuli yhdestä mallista mieleen intin pussisarkahousut, joita uunokin käyttää, se verkkopaita tarvis kyllä vielä ehdottomasti olla lisänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 08:10

Not, not.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 08:24

Nuo käyvät vain pitkille eli pitkässäärisille, ei useimmille suomalaisille "savolaisen vartalon" omaaville.
Lähes yhtä rumia ovat mielestäni ne housut joiden lahkeista on ikäänkuin kangas loppunut kesken, niitähän kutsutaan kai caprihousuiksi. Nekin sopivat paremmin pitkille henkilöille.
Täytyy myös huomata että erikoisemmin pukeutuneen täytyy hallita kävelytyylinsä eli kävellä selkä suorana "rytmikkäästi" eikä lyllertäen.
Hyvännäköiselle, sopusuhtaiselle ihmisille käy kyllä kohtuullisesti ihan mikä vaan asuste.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 09:27

Karmeen näköset,en muuta sano.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 11:04

Hyi, KAMALAT! Ihan sanattomaks menee jos ihmiset kävelee tuollaset päällä jossain kaupungilla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 15:02

Aika HOT. No not =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.07.2009 - 01:13

Itselleni ainakin Not

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 01:54

hot