Minkä tärkeän ostoksen olette viimeksi tehneet,jota ette kadu?

Avainsanat: tÄrkeä ostos

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.06.2009 - 22:38

eilen hain1 teratavun kokoisen ulkoisen kiintolevyn,
tärkeä & tarpeellinen ja ei aivan heti lisätilaa tarvitse.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.06.2009 - 22:13

Tietokoneen.
Edellisestä tärkeästä on pian pari vuotta, jolloin oli pikku pakko nuorentaa autoa.
Jos matkat lasketaan tärkeiksi, niin niitä on tullut ostettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 22:17

pieniä monia, mutta yksi kallis on tuo kesäkeittiöni monitoimilaite, jossa on grilli, keitin , kylmäboxi ja allas vesihanoineen..myöskin laatikosto ja kaappi , rosterista tehty, ja helppo liikutella , kun on pyörätkin alla ja ajattelinkin sen palvelevan meitä, koko loppu elämämme, sekä lapsiamme, joskos sit vielä heidänkinlapsiaan...on niin tukevan oloinen grillisysteemi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.06.2009 - 22:45

Ostin lauantaina kierrätyshallista fillarin. Ei kaduta tippaakaan. Tänään jo kävin asioilla sillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 23:09

alkuviikosta kävin hankkimassa pari uutta lepotuolia terassille, mukava lökötellä eikä kaduta tippaakaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.06.2009 - 23:32

Kolme vuotta sitten auton.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 23:36

Huonekaluja uusin jokin aika sitten, vielä ei kaduta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 23:46

Tyttärelle läppärin ja itselle hujuvettä ( tosi tärkee )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 00:09

Ostin itselleni haitarin. Tänäänkin soitin sitä illalla. Häiriintyiköhän joku harjoittelustani ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 02:05

Pojalleni uuden tietokoneen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 08:11

Rannekello.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 10:03

Ostin itselleni jopa 30e maksavan kasvo voiteen,ja nautin siitä todella.Sillä oli suurta symboolista merkitystä,sillä en ole itseeni yleisä tuhlannut ja nyt kun potkaisin ukkoni pihalle on aika ajatella myös itseään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 10:03

pojalleni tankillisen bensaa:) kun tulivat meille lomailemaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 10:04

Parivuotta sitten ostimme astianpesukoneen ja sitä ostosta en kadu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 13:46

tänään piilolinssit..isompi hieman kalliimpi tais olla tää tietokone joka tuli ostettua keväällä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 15:00

Etelän matkan joka on jo takana päin... en kadu... tai oikeastaan, olisi pitänyt ottaa kahden viikon matka.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 23:44

Asia jonka ostin viimeksi enkä kadu sitä oli kun ostin yksin jääneelle gerbiilille ystävän. Nyt se ei ole enää surullinen ja voin nukkua yöni hyvin mielin kun pikku ystäväni sain uuden ystävän ja pitää vielläkin siitä. Oli ihanaa huomata että osaan jotain tehdä oikei
=)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.07.2009 - 01:14

Sellaiset perus siistit mustat housut. Halvalla lähti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 00:50

Muumi tutti.
Tuli aivan varmasti tarpeen ja on auttanut monelta raivolta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 12:21

Varasimme matkan mallorcalle:)