Onko teillä paljon turhaa tavaraa nurkissa? Minusta tuntuu että meillä kyllä on.Kierrätän vaatteita kun en tiedä mitä niille teen.

Avainsanat: turhaa tavaraa nurkissa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.06.2009 - 22:46

Kyllähän tuota on.Mistä kummasta sitä riittääki? vaik osan heittää pois ni silti tuntuu olevan liikaa.Nytki on just pikkuhiljaa seulonta menos eikä siit tunnu tulevan loppua millää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.06.2009 - 22:11

ON!
Valitettavasti.
Säästän melkein kaiken, jos vaikka joskus tarvitsisin vaikkapa 80-luvun laskettelusuksia.
Mihin ne voisi työntää? Kaatopaikalleko?

Lisätty: 30.06.2009 - 22:57

Vaatteitakin on runsaanlaisesti. Kerran, kaksi käytettyjä pukuja ja smokki, rippikouluikäisiä tai yli. Vähänkin mukavat taas niin loppuun käytettyjä, että tulisivat varmasti takaisin balttiasta.
Missä muut säilyttävät ylimääräisiä tiiliä, leca-harkkoja, lautaa, ym. ym. ja valtavaa määrää erilaisia työkaluja?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 22:13

ON,ON,samoin valitettavasti,mutta minkäs luonnolleen tekee.Tänään lahjoitin kuitenkin itselle suureksi jääneet hyvännäköiset housut naapurille eli kiertoon meni.Käytännöllisesti katsoen kaikki on turhaa paitsi puutarhanhoito...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 22:26

olen sellainen hampsteri, et itseänikin hirvittää, tässä viimesyksyn sain sentään vietyä ison kasan kutistuneita vaatteita tuonne kissatalon kirppikselle porvooseen, ja taas pitäis toinen saman moinen sinne raahaata, joka kaapis roinaa josta en itsekkään tiedä mitä siellä on, huonekalujakin haluaisin uusia , mut mihin sit laitan vanhat, kun en niistä raski luopua...vaikeaa tämä hampsterin elämä on kylläkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 22:34

Kyllä sitä ylimääräistä kamaa on vintti täynnä. Vaateitakin mitkä liian suuria,eikä viitsi alkaa pienentämään. Pitää taas järjästää pihakirppis,niin lähtee jonkun verran varmaankin halpaa hintaa.
Vieköön vaikka ilmasiksi kunhan pääsee eroon....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.06.2009 - 22:43

On, on ja vielä kerran on. Monet kerrat olen miettinyt, että miksi sitä kaikkea pitää säästää, millä ei ole mitään käyttöä ollut viimeiseen kahteenkymmeneen vuoteen. Tuonne roskiin yleensä raahaan tavaraa. Kummasti ne sieltä sitten häipyy ja äkkiä. Tuntuu jollekin dyykkarille kelpaavan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 22:44

muutto huhti/toukokuun vaihteessa kirvoitti soittamaan spr:lle, hakivat ylimääräisiä huonekaluja ym ,
sekä baltian kuormaan meni käyttökelpoisia vaatteita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 23:15

käsittämättömiä määriä, ei vähene millään konstilla, romu näyttää olevan yhtä ikuista kuin läski

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.06.2009 - 23:33

Ajattelin laittaa kyltin tuohon kadulle: Sekatavarakauppa, alennus 50%.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 23:37

On, on ja on. Idalta hyvä kommentti, taidan tehdä samoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 23:48

En ole hamsteri, inhoan roinan paljoutta, täytyy olla paikat ojennuksessa ja siistiä.
Miehellä on hieman hamsterin vikaa, jota yritän kovasti saada pois =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 00:15

On todella (huokaus syvään). Mihin joudun tavaroideni kanssa ? Pistetään pystyyn napsun kirppis. Tarjotaan toisillemme tarpeettomia tavaroita. Minä voisin lahjoittaa jollekin vaikkapa pienen telvisiopöydän kukkapöydäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 00:17

On todellakin. Muutin keväällä ja siinä yhteydessä annoin seurakunnan kirppiksen porukan hakea jo yhden kuorma-auto kuormallisen tavaraa. Mutta jäljelle jäi vieläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 08:13

Vuokraan pari kertaa vuodessa kirpparilta pöydän viikoksi tai pariksi ja silloin kannan sinne sellaiset määrät tavaraa, ettei nurkissa juuri ylimääräistä pyöri. inhoan liian täysiä kaappeja enkä tykkää säilyttää mitään tarpeetonta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 09:58

Kyllä sitä aina vähän kertyy, lasten vaatteita otan vastaan kavereilta ja oman lapsen pieneksi jääneitä kierrätän veljen lapsille. Kerran tai pari kesässä käyn myös ulkokirpparilla myymässä vaatteita, leluja, kirjoja niin edulliseen hintaan ettei tarvi takaisin tuoda. Jos jää niin loput lahjoitan Fidan kirpparille.
Jotkut pitää KOTIKIRPPIKSIÄ ja ilmoittaa niistä lehdissä, hyvin kuulemma on käynyt ostajia. Varmaan tuo kannattaakin jos on tosi paljon "roinaa".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 10:04

paljon ja liikaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 10:10

Pajon on turhaa tavaraa nurkissa,en tiedä mitä niille tekisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 12:15

Todella paljon on ylimääräsitä. kun on ostanut kalliita, laadukkaita vaatteita, ei niistä oiekin osaa luopuakaan. Mutta sellainen tavara jota ei todella tarvita, se heitetään roskiin armotta. Myös sellaiset vaatteet joita on pidetty ja joista on niinsanotusti aika jättänyt, heitetään myös pois. Poisheittopäivä meillä noin 2 krt vuodessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 13:47

Kyllä on! minä sanon sitä roinaksi/romuksi ja isäntä sanoo arvotavaraksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 15:06

Kaapit tursuaa kaikenlaista vaatetta niin että huh-huh. Joskus teen pienen tutkimusretken omaan kaappiini ja teen toisinaan löytöjä. "Ai mulla on tämmönenkin paita ja tämmöset kengätkin" tyyliin :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.07.2009 - 01:15

Jep, jep. Sitä ei vaan osaa heittää turhaa tavaraa pois.