Moi napsulaiset! Helteiset terveiset täältä Vuokatista. Millaiset kelit teillä muilla?

Avainsanat: loma sää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.06.2009 - 21:38

päiväl ol tääl varsinais-suomes 28 ja se mittari oli varjos, jot tiedä sit oiskos auringos ollu 35-40 +.....joten kotimaasta ei tarvitse lähteä kreikkaan eikä muuallekkaan lämpimään maahan...täälläkin saa kivasti hien pintaan, mutta onneksi joku fiksu on keksinyt tuon läoöpumpun , joka nyt viilentää tämän sisätilan, joten ei haittaa lämmöstä ole laisinkaan.. vietäppä hauskaa lomaa vuokatissa.....!

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksistanne ja mukavaa, että te kaikki rakkaat napsulaiset olette nauttineet kesästä. Täältä liian pikkuinen Hiski tervehtii kaikkia kisuja ja kissa-ihmisiä ja muitakii tietennii.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.06.2009 - 21:23

Helteiset lämpimät kelit,että tosi kesää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 21:26

Semmoiset kesäkelit, ettei ole ennen ollukkaan ! Ihan kuin ulkomailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 21:27

Nyt illalla, 21.25, on ulkona vielä siinä kylmimmässä mittarissa 26,5 astetta ja aurinko paistaa .
Mukavaa lomaa sinne Vuokattiin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 21:39

Tuossa päivällä oli 32°C varjossa ja nyt illalla on 27,5 °C.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 21:42

Lämmintä on täällä pohjois-savossakin. Tälläkin hetkellä on vielä +20.
Ollappa vielä kesälomalla.
Vuokatti on mukava lomailupaikka, hyvää ja aurinkoista lomaa sinulle =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.06.2009 - 21:48

Ei ole hiki pintaan tullut tänään. Tämä Etelä-Karjala on nyt taas kerran viileämpää aluetta kuin muu osa maata Lappia lukuun ottamatta. Nyt on + 19.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 21:55

Hellettä on täällä Jämsänkoskella ollut jo jonkun aikaa, hyvä kun tarkenee uinut olen jo 3 kertaa. nyt ei ole enää talviturkkia päällä. siihen vois jo tukehtua näillä helteillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 22:07

helteiset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 22:10

Hellettä riittää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 22:31

Oikein hauskan lämmintä on ollut ja olen ottanut aurinkoa joka päivä, mutta kuulemma loppuviikosta tulee taas huonompia ilmoja kun meillä alkaa Tanssi ja laulupidot täällä Tallinnassa.
Toivottavasti siueltäkin tulee kansaa katsomaan kunnon juhlia tänne Tallinnaan! 02.-05.-09

Lisätty: 30.06.2009 - 22:32

Paljon tsia päiviä!erkkuja sinne Vuokattiin sinulle ja aurinkoi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 23:25

katsastettu tuota Suomenlahden rantaa Haapasaaresta Hankoon, ei ole ilmoissa valittamista ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 02:01

Evolla hellettä 29 päivällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 08:29

Hellettä riittää!! =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 08:49

Aurinkoista, helteistä, ihanaa kesäsäätä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 11:32

Lämmintä pukkaa:
Lämpötila 23,6 °C; kosteus 48 %;

Hauskaa lomailua sinulle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.07.2009 - 01:16

Hellettä on täälläkin ollut.iho saa väriä mukavasti.