Ostatko mansikkasi viljelijältä suoraan,vai torilta tai marketista.

Olen ostanut useampana vuotena suoraan viljelijältä,enkä ole pettynyt kertaakaan.

Avainsanat: mansikka viljely

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.06.2009 - 21:20

Viljelijältä sekä torilta. Meillä mansikat syödään heti, en pakasta. Tuoreena maistuu hyvältä =)

Kysyjän kommentti

Olen sammaamieltä kanssasi,pakastan kuitenkin kesänsatoa pakkaseeen,terveisin kysyjä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.06.2009 - 21:29

Käyn itse poimimassa viljelijältä ja syödä samalla vatsan täyteen. Ovat edullisempia kun itse poimii.
Kyllä pakastan,että saa talvella hyvää mansikka-rahkaa. Saa hyvän mansikka-täytekakun,kun laitaa jäiset mansikat kakun päälle ja senjäkeen liivate kiilteen,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 21:29

Meidän perheessä mies hoitaa tuollaiset bisnekset. Ostaa, mistä edullisimmin saa. Siinä taitaa olla hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 21:32

Tilanteen mukaan, joko viljelijältä tai torilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 21:34

Meidän perheessä puolisoni hoitaa tuollaiset bisnekset, Ostaa, mistä edullisimmin saa.
Siinä taitaa olla hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 21:42

haen kasvattajalta, mutta en poimi enään itse, joten sen looran ostan sieltä paikan päältä, silloin joskus kun kunto oli parempi, olikin tosi kivaa olla noukkimassa mansuja ja sai valita tasakoisia ja suuria, mutta hyviä nuo ovat kyllä siinä laatikossakin olleet ja hyviä talvella pakkasesta ottaa rahkaan ym..jälkkäriin.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.06.2009 - 21:45

Ostan vain tuoreena syötäväksi, ja ne hankin tuosta kaupan edessä olevalta myyjältä. Taitaa olla viljelijän suoramyyntiä. Tänään muuten ostin. Maksoivat 4€ litralta, isoja ja makeita olivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 22:09

torilta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 23:27

ilmestyvät jostain pakastimeen (ja tuoreelta syötäviksi), en kysele mistä ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 23:39

Viljelijältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 08:23

Torilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 13:39

Torilta tai sitten esim. Stockmannin edessä on joka päivä mansikanmyyntiä, on ollut jo ainakin 2 kuukautta.
Mansikat syödään aina tuoreena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.07.2009 - 01:16

Torilta yleensä.