Mistä ostat hajuvetesi/partavetesi?

Avainsanat: tuoksu hajuvesi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.06.2009 - 21:03

joskus jopa kemikaliosta kotimaassa, joskus lentokentällä taxfreestä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.06.2009 - 20:06

tarviiko kissanvikkset partavettä? ketun nenään se on myrkkyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 20:46

Lahjana noita on tullut huomattavasti enemmän kuin ostettuna.
Cartierin taisin ostaa oikein merkkiliikkeestä ja YSL:n jostain tax-freestä, enkä muista mistä päin eurooppaa. Euroopasta kumminkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 21:22

Saksan laivalta on tullut nykyään osettua. Kun tulee vähintään kerran vuodessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 21:25

Viimeksi ostin laivalta, mutta yleensä tavaratalon kempparista ja olempa joskus tainnut käyttää postimyyntiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 21:30

Nykyisin en käytä mitään hajusteita. Joskus tuon tuliaisia matkoiltani. Nykyisin harvemmin sitäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 21:45

käytän tosi harvoin , mutta lahjaksi olen niitä saanut joten pitäiskös niitäkin alkaa tuhoomaan pois, eivät kait ole ikuisia nekään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 21:58

Viimeksi ostin ruotsin laivalta. Rocherilta ostan paljon hajuvesiä. mieheni toi saksasta minulle keväällä hajuveden. kyllä minulla niitä taas riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 22:02

Useimmiten ostan partavedet yms. lentokenttien tai laivojen taxfree-myymälöistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 22:08

Meidän "kaupasta"ynnä muunkin kosmetiikan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 22:09

Tuoksuhulluna ostan tuoksuni milloin mistäkin. Stockmanilta, lentokentien taxfree myymälöistä ja viimeisimmän calvin kleinin kesätuoksun toin Espanjasta, pienestä putiikista ja halvalla lähti. Aitokin vielä kaiken lisäksi =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 23:31

en käytä, siis en osta, joskus on tullut lahjaksi ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 23:46

Lahjaksi olen näitä paljon saanut, itse ostan koneesta tai kentältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 01:59

Koirat ei käytä kumpaakaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 08:21

Useimmiten ostan Helsingin lentokentältä tai sitten joltain muulta kentältä Euroopassa. Harvemmin Stockan kemikalio-osastolta, mutta joskus jos on hyvä tarjous käyttämässäni merkissä.
Miehelle ostan kosmetiikkatuotteita samoista paikoista eli lentokentiltä. Matkustaa kyllä itse niin paljon että hankkii useimmiten itse ne mitä tarvitsee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.07.2009 - 01:17

Ihan normaali kaupasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 00:52

Aika usein nykyään laivalta.
Halvempaa ja erittäin hyvät valikoimat.