Näytätkö passikuvaltasi?

"Kaverillani" on nuorekas kuva, sillä taisi olla kolmas passi samoilla kuvilla.
Yksi tosin oli vuoden pikapassi. Nyt niillä taitaa olla jonkinmoinen aikaraja, kuinka vanhoja kuvia saa käyttää? ;-)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.06.2009 - 17:52

Ihan näytän itseltäni. Kuva otettu 5 vuotta sitten, tässä ajassa ei vielä ( onnex ) ole muuttunut niin paljon, ellikäs vanhentunut :))

Kysyjän kommentti

Toivoisin itsekin muistuttavani passikuvaani.
Ettei vain olisi sama kuva kuin ajokortissa, eli reilut parikymmentä vuotta vanha? =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.06.2009 - 17:00

juups ei käy minun kuvani joka on otettu silloin, kun sain ajokortin vaikka se kuva ois paras mitä on passiin koskaan ottettu, mutta jotenkin ihmettelen miten niin en näytä itseltäni, kun passikuvan otatan ja nyt sekin kammotus pitäis näinä päivinä käydä otattamas hui...jo pelottaa etukäteen..:( eikös toi sormenjälki vois yksin riittää ja varmuuden vuoksi vois vaik otattaa isovarpaastakin jäljen, eikä näin ollen tarvittais kuvaa laisinkaan...eikä tarvis kuvaa hävetä tulleis...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 17:24

Kyllä. Aivan rikolliselta ja todella epäilyttävältä. Ihme, että pääsen tullista läpi sillä kuvalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.06.2009 - 18:04

Kauhealta näytän passikuvassani. Onneksi se passi on vanhentunut. Seuraavaan pitänee yrittää ainakin saada parempi kuva. Jaa, mutta kuvathan ovat yleensä mallinsa näköisiä. Joten huono tulee jatkossakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 18:49

Ihan olen itseni näköinen.Niinkuin lienee passissa tarkoituskin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 19:42

En näytä itseltäni,näytän ihan linnasta lomaa saaneelta ja tilanne ei tule korjaantumaan,koska aina onnistun huonosti kuvissa,kamera ei todellakaan rakasta minua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 19:48

Omasta mielestä en, muitten mielestä liikaakin. Nauran aina omalle kuvalleni, olen nähkääs niin tosinen. En ikinä ole ollut yhtä totinen :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 19:50

Nythän ovat viranomaiset kuulemma tarkkoja kuvien kanssa,ei saa hymyillä eikä virnistellä.Mulla on kamala kuvaeli ei kamera minuukaan helli;tuo Napsun kuva on paljon parempi ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 20:29

näytän, ja oon tosi tyytyväinen siihen kuvaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 21:59

Kyllä näytän koska viimevuonna on hommattu passi kuvalla.ei ole näkö paljoa muuttunut viime vuodesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 22:02

en todellakaan näytä. passi kuvassa on vielä nuoren tyttösen kapeat kasvot..vaaleus on kyllä säilynyt..hiuksissa meinaan:). pitäis itse asiassa käydä uusi passi, kun entinen menee syksyllä vanhaksi, eli sit ollaan taas kuvan osalta valitettavasti ajantasalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 22:10

Hahhahahaa.. En onneksi näytä naisvangilta, jolta näytän passikuvassani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 23:33

taitaa olla yli kymmenen vuotta vanha kuva, hyvin on kelvannut toistaiseksi, eli täytyy olla ainakin jonkin verran yhdennäköisyyttä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.06.2009 - 23:35

Karu totuus on että huonompaan suuntaan on turpavärkki niiltä ajoilta mennyt kun sen passikuvan vajaa kymmenen vuotta sitten viimeksi vaihdoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 23:47

Kyllä, omalta itseltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 01:23

Ei 18 v. voi näyttää....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 08:50

Ihan omalta itseltäni näytän, kun olen passin uusinut noin puolitoista vuotta sitten. Se, onko kuva miten onnistunut, onkin toinen juttu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 10:04

Näytän passikuvassa paremmalta kuin livenä (olen siinä hoikempi), kohta olisi hommattava uusi :-(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 10:05

ikävä kyllä':)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.07.2009 - 01:17

En, ainakaan omasta mielestäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 00:54

No jooo...
Kaveri tuossa vierellä (<-) näyttää tosin vielä enemmän.
(passi oli hankittava saksan reissua varten vuosi sitten)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 19:11

en.. olin niiin oudon näkönen niin en meinannut uskoa että se olen minä..