Koska annat viimeistään sormenjälkesi?Tsekkasin ja mulla näköjään 08/10. Voinko rötöstellä vielä runsaan vuoden ;-)?

Lisätty: 30.06.2009 - 19:52

Hyvä havainto papiti,mulla on aina valkoiset hanskat kädessä kuin Arsene Lupin`lla ikään(vai oliko se edes hän?)

Avainsanat: sormenjälkitunniste

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.06.2009 - 16:49

2015 näyttäisi vanhenevan.
En taida arvata "rötöstellä" tuolla vanhanaikaisellakaan. Sinun kannattaa pitää käsineet kädessä rötöstellessä. ;-)

Kysyjän kommentti

Jep jep Papiti!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.06.2009 - 11:31

01 /12 passi pitää uusia

mutta jenkeissä olen joutunut sormenjälkeni jättämään J.F.Kennedyn kentällä taannoin.
sekä Huippuvuorille viime elokuussa pelkällä sormenjäljellä menin ja tulin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 11:43

nyt just pitäis mennä hakeen uutta passia , kuhan tuonne turkkuseen suunnistan , niin samalla reissulla siten, senkin uudistan..ihmettelen vain et eiks toi sormenjälki riitäis, kun valokuvat pilaantuu niin herkästi..ainakin minusta otetut... :( siis eivät ole yhtän näyttely kuntoisia kuvia....jotta pelkä sormenjälki ois ihan riitävä, minun mielestäni...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 11:44

Varmaan paikkoin "pääsen" antamaan sormenjälkeni, kun vaihdan nimeä. Täytynee jatkaa kiltisti oloa :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 12:26

Nyt voi jo vaihdattaa lukot sormenjälkikäyttöisiksi kotioloissaan. Joten eiköhän lukkojen ohjelmoija tarvitse jälkesi, jotta pääset kotiisi sormella tökkäämällä. Siitä vaan lukkoseppää tilaamaan.
Viime vuonna Los Angelesin kentällä polliisi filmasi, otti näytteen sormenpäistä ja kysyi isän nimen ennen kuin antoi maahantuloviisumin. Että siellä ne on niitä tarvitseville taltioitu.

Tuo palisanterin huippuvuoret on hyvä huippukokousten pitopaikka politikoille.
Siellä he vähemmän sotkevat kaupunkien liikennettä ja tulevat toimeen pienemmällä henkivartiokaartilla ts halvemmalla veronmaksajille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.06.2009 - 12:28

Passi vanhentunut ajat sitten, mutta ei ole toistaiseksi tarvetta hankkia uutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 12:34

Miunki passi meni vanhaksi tossa viime marraskuussa, enkä ole ihan heti uusimassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 13:13

Suomen viranomaisilla ne on ollut nyt muutaman vuoden, mutta Jenkeillä jo useamman. Ja silmänkin ne skannaa niiden rajaa ylittäessä. Melekosta touhua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.06.2009 - 13:57

Parin vuoden päästä menee ainakin miulla passi vanhaksi, eli siis jos on pakollinen toimenpide niin silloin sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 14:45

Tarkistin vastikään että passini voimassaolo päättyy 25.06.2010 eli ensi keväänä jossain vaiheessa täytyy passi uusia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 15:38

pari vuotta vielä tuohon passin uusimiseen, mutta onhan nuo jäljet tallessa jo ennestäänkin monessa paikassa, siellä CIA:n arkistoissa ainakin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 21:43

Vastaan kysymykseesi. Voit rötöstellä aivan rauhassa. Mutta kyllä Suomen Jerry Cottonit saavat sinut ennemmin tai myöhemmin kiinni, joten mitä iloa on uudesta sormenjälkipassista sitten, kun sillä ei pääsekään matkustelemaan ?