Uskotteko todella kaiken mitä iltapäivälehdissä lukee???

Lisätty: 30.06.2009 - 11:42

Huh, suuri osa sentään ei usko. Hieno homma.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.06.2009 - 13:59

Kaikkea tietoa voidaan vääristellä, oli se sitten lehdissä tai televisiossa. Tieto muuttuu kun kerrontatapa tai vinkkeli muuttuu. Aina pidän tämän asian mielessä.

Kysyjän kommentti

Kyllä näin on marjat! :-)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.06.2009 - 11:12

en todellakaan, enkä edes kovin paljoa niitä juttuja jaksa lukea

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 11:13

ei ne kyl ihan aina paikaas pidä, kun tuttu ajoi rekkaa ja henkilöauto sitä päin, niin oli et rekka ajoi henkilöautoa päin...iltalehdes, joten ei kakki ole kuin kirjoitetaan....lehdissäkään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 11:23

En puoliakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.06.2009 - 11:27

Pääpiirteittäin uskon. Ei nekään saa kirjoittaa ihan mitä sattuu. Vastuu se on lehdilläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 11:35

varauksella painettuunkin sanaan kannattaa suhtautua,
ainakin lööpit liiottelee, iltapäivälehtiä en osta, mutta joskus jos kassajonossa joutuu kauankin seisoskelemaan,lööppejä tulee silmäiltyä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 13:11

En usko. Tunnen yhden iltapäivälehden "juoritoimittajan" ja kun hän on hiukan työstään kertonut, on usko lehtien juttuihin kadonnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.06.2009 - 13:58

No en todellakaan usko, varmasti joka jutussa edes jonkinverran perää, siis riippuen toki lehdestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 14:24

Minulla on sellainen käsitys että painettu teksti on kuin jumalan sana, tosi.
Savossa päin ennen isontalon poika lähti kaupunkiin, naapurit kyselemään emännältä mitä poika tekee?
Hän on toimittaja, johon eräs koiranleuka, "tyhjäntoimittaja"! Niitä kyllä piisaa nykyaikana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 14:46

En todellaakaan usko. Jonkun henkilön nimi on ehkä jutussa oikein mutta loppu täyttä puppua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 14:49

Suurella varauksella.
Jo otsikko on monesti harhaanjohtava ja sensaatiomainen (siis myyvä).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 14:51

Tiuhalla filtterillä,joskus ajan kulukseni luen,jos lehti saatavilla,mutta en itse osta,tuskin koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 20:58

Varauksella suhtaudun näihin uutisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 21:36

Eipä aivan kaikkea kannata uskoa, samahan koskee osittain myös muita sanomalehtiä. Pieni kriittisyys on aina paikallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 22:08

Ajatellaanpa näin että joka asialla on vähintään kaksi puolta ja sit mitä enempi elää, ei ole valmis uskomaan kaikkea vallankaan iltalehdistä. Täytyy osata suodattaa tavallaan. Suvaitsevuutta todella ravistellaan uutisotsikoilla.