Tämä on varmaan kysytty ennekin ja usein, mutta mihin maahan haluaisitte missä ETTE ole vielä käynyt??

Lisätty: 30.06.2009 - 10:56

Niin, itse haaveilen edelleen Irlannista tai Skotlannista... ehkä joskus....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.06.2009 - 18:05

Paikkoja on monia, koska olen melko vihreä näissä matkustus asioissa. Matkustus pörriäinen puraisi vasta viime kevät talvella.
Mutta jos nyt joitakin maita mainitsisin : Egypti, Kiina, Intia, Australia, Brasilia ....

Kysyjän kommentti

On aina hieno kuulla kun johonkin on iskenyt "matkustuspörriäinen" :-)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.06.2009 - 10:47

ranskaan katsomaan tutun huvilaa....sinne on jo kutsuttu tuhatkertaa...joskos joskus... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 10:51

Uteliaisuuttani haluan Thaimaaseen tai Karibialle, näissä en ole käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 11:01

monta kolkkaa vielä näkemättä, mutta niinkauan kuin jalka nousee eikä tule kremppoja pahemmin, ehtii vielä monessa paikassa käydä, Chile, Australia, Alaska ym ym.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.06.2009 - 11:14

Kaikki Karibian alueen pienet saaret kiinnostaisi sekä Alaska, Islanti, Uusi-Seelanti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 11:18

onhan niitä paikkoja, jos joku rupeaisi rahoittajaksi niin Uuteen Seelantiin taitaisin suunistaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 13:31

Islanti kiinnostaisi kovasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 13:54

Australia, Brasilia ja Thaimaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.06.2009 - 14:00

Japani,Saksa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 14:14

Onhan tuota joskus enemmänkin matkusteltu, mutta paljon on vielä näkemättä. Islanti ensimmäisenä tulee mieleen minne haluaisin mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 14:18

Uuteen Seelantiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 14:52

On monia, mutta top kolme voisi olla vaikka seuraavanlainen;
1. Islanti
2. Australia
3. Japani

(tosin Islannissa olen ollut sylivauvana, mutta sitä ei oikein voi laskea)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 15:01

Ne katsoi tuhansia vuosia Kiinassa kieroo ennen kuin Aatamilla ol' Eevasta tietoo. Sinne tekkee mieli ja vieläpä junalla Moskokovan ja Mongolian kautta. Ehkä joku kaunis päivä vielä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 18:28

ite haluaisin lähteä Amerikkaan ja jos tarkemmin niin New yorkiin koska haluan nähdä että onko siellä oikeasti niin suurta mitä väitetään

Lisätty: 01.07.2009 - 11:09

Ai niin haluaisin lähteä myös Portlandiin koska minulla on asunut sukulaisia siellä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 19:36

Saksa ja muut keskieuroopan maat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 22:14

Peru, Englanti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 22:22

Peru, Hawaiji...niitä on niin paljon...