Dum
Kysytty: 29.06.2009 - 23:46

Miten löytää ihmisen pelkän etunimen, iän ja kotikaupungin perusteella?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.06.2009 - 02:00

jos olet facebookissa kokeile kouluja paikkakunnalta vuosiluvun mukaa etsien tai koulukavereita noilla tiedoilla, ja onhan noita koulukaveri hakuja muillakin foorumeilla (google) muuten ihmistä on mahdoton löytää, jos on halunnut piiloutua- muista yksityisyyden kultainen sääntö.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.06.2009 - 01:37

Jos tiedät syntymäpäivän, niin saatat löytää hänet vaikka kirkonkirjoista.
Itse olen nähnyt terveyskeskuksessa tietokoneen ruudulla samana päivänä syntyneet. Sitä tietoa ei sieltä kyllä varmaan anneta kysymällä. Ongelmana on varmaan joka paikassa tietosuoja. Pitäisi olla hyvät perusteet, että tietoja luovutetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 01:54

Terveyskeskuksen rekistereistä, mutta tieto ei ole julkista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 07:03

Riippuu vähän mihin sitä tietoa tarvitsee. Poliisilta, rekisterikeskuksesta, maistraatista, kirkkoherran virastosta voi kysyä. Saattaa olla hankalaa tietosuojan vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 08:26

Täytyy olla syy miksi tietoa hakee. Terveystiedoista ei todellakaan anneta mitään tietoja ulos, siitähän "soppa" syntyisi! Tietosuoja on tiukka ja varmaan nuo asiat menevät vielä tiukemmiksi johtuen rikollisuudesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 00:57

No noilla tiedoilla tuskin mitenkään.
Kokeile vaikka eniron puhelin/osoite palvelua.