mitä lahjaksi pojalle

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.06.2009 - 23:53

poikia on niin eri ikäisiä,
pikkasen enemmän voisit asiaa valaista ennenkuin ruvetaan arvuuttelemaan noita lahja-asioita

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.06.2009 - 00:16

ajokortti ja auto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 00:43

Tietokone on aina liian vanha ja hidas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 01:07

Jokin hauska lahjakortti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 07:05

jos on isommasta pojasta kysymys, niin jotain harastukseen sopivaa, esim. jos tykkää kalastaa, niin lahjakortti sellaiseen kalastusliikkeeseen, jos taas partiota käypi niin partioliikkeeseen tai voihan se olla esim. s-marketinlahjakortti joka käy moneenkin s-ryhmän kauppaan ja voi ostaa sillä mistä itse pitää...pienen pojan voit viedä vaikka eläintarhaan , sirkukseen tai tivoliin ja ostaa sieltä sitten pienen muiston hänelle ja jonka hän voi itse valita...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 07:15

olipa poika minkäikäinen tahansa, aina kaikki pelit ja vehkeet kiinnostaa,
mutta rahalahja on aina paikallaan saa ostaa mitä haluaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 09:01

Legot on aina kova sana, jos poika korkeintaan 13v.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 22:05

Se riippuu paljon iästä,mitä pitäs lahjaksi ostais. Mutta minä ehdottaisin että antaisit rahaa tai sit lahja kortin sais itse päättää mitä ostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 22:17

Olis ollu helpompaa, jos kertoisit minkä ikäiselle lahjaa suunnittelit.Ikävä kyllä persoonattomin lahja on rahalahja, mikäli olen oikein ymmärtänyt, ja kaikesta huolimatta odotetuin ainakin yli kymmenvuotiailla. Jos heillä on jokin harrastus, kannattaa harkita lahjakorttia alan liikkeeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.06.2009 - 23:25

Et maininnut ikää. Leikki-ikäiselle kehittäviä pelejä, rahanarvon ymmärtäville rahaa jolla saavat itse ostaa mieluisen jutun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 12:22

Jos tietäisi minkä ikäisestä pojasta on kyse voisi antaa vinkkejä. Ei legoja täysikasvuiselle.... rahalahja on monta kertaa aika tylsä, monet pikkupojat ja -tytöt tykkäävät kun saavat jonkin esineen, kirjan tms.
Isommat taas Bemareista lentokoneisiin tai isosta rahasummasta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 10:08

Frisbeegolfkiekko ja paperi jossa on kymmenen lähintä kenttää.