Kuinka monta "leipää" olette saaneet kiviä veteen heittämällä?

Yleisin tulos on minulla on noin 4-7. Olen saanut lapsena 12-14 leipääkin hyvällä kivellä. Pojat heitti 16-17 leipää.

Avainsanat: leivänheitto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.06.2009 - 07:50

voi et , kun minun kivet lumpsahti melkein heti pohjaan, en ole guru tuoskaan lajis..jot pojat niitä heitteli ja itse katsoin rannalt vain..

Kysyjän kommentti

;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 29.06.2009 - 23:11

En muista montako niitä oli, mutta yli kymmenen joka tapauksessa. Kivi piti olla vaan oikean muotoinen, ja heiton lähteä hyvässä asennossa. Yleensä aina onnistui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 23:51

Muistelen joskus päässeeni 16 , kultaakohan aika muistot?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 00:15

ainaskin sen 21 hyvällä litteällä limpulla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 08:15

En muista, siitä on sen verran kauan kun olen asiaa harrastanut. muistan kyllä että paljon niitä oli, piti osata valita oikeanlainen kivi ja myös tekniikka piti hallita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 08:42

Muistelen saaneeni 6 leipää,mikä on vähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 09:46

En kovinkaan monta, olen varsin huono siinä(kin) lajissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.06.2009 - 10:28

Joku 10 muistaakseni varmaankin ennätys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 11:01

Viikonloppuna viskoin mutta oli vissiin huonoja kiviä kun ei tullut neljää enempää.
Tekniikkalaji, mutta melko paljon myös välineurheilua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 14:21

Tyyni järvi ja litteä sekä mahollisimman pyöreä (paitsi yksi pieni särö, josta sai leipään kierrettä heittäessä) leipä. Lapsena niitä aina kun mahollista, heitettiin, ja kyllä se paras oli jotain 15, muistaakseni..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 23:06

Olen saanut vain 10 jos oikein muistan... ; )