Mikä on lempi hajuvetesi,tai partavetesi?

Avainsanat: tuosu hajuvesi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.06.2009 - 22:09

Nykyinen suosikki Emporio Armanin Diamonds sitä ennen D&G Light Blue,mutta ne ovat vaihdelleet,yleensä sitruunainen,raikas on mieleinen,kieloa ym.liian kukkaisia väistän.Partavesi tai edt Armanin Black Cod tai Bvlgari Blue,ovat miehen tuoksuja,AH!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.06.2009 - 22:10

Tällähhetkellä Kenzon Jungle Elephant itselläni ja miehelläni Hugo Bossin Dark Blue.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 22:18

Diorissimo, ei päivä ala suihkun jälkeen ilman parfyymi pilveä jonka sekaan ruhoni laitan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 22:31

en käytä hajuvesiä. pelkkä rexonan dödö riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.06.2009 - 22:41

En käytä hajuvesiä. Tulee hengenahdistusta ja aivastelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 23:48

luomutuoksuilla olen pärjäillyt eli ei tartte käyttää partavesiä ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 03:05

Kumpikohan mahtaa olla vähemmän vanha, Cartier vai Yves Saint Laurent?
Kumpaakaan en ole tainnut käyttää viimeisen vuoden aikana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 04:30

hypnôse

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 08:07

YSL:n Paris, se vanha klassinen, olen käyttänyt sitä ainakin 20 v, enemmänkin.
Tuoksuyliherkkyyden takia pystyn käyttämään vain harvoja tuoksuja, tuosta mainitusta myös pidän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 09:00

Tällä hetkellä ehdoton lempparini on Celine Dionin Belong.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 09:09

Lempistä en tiedä, mutta minulla on ollut jo yli 20 vuoden ajan ja on edelleen samat 2 partavesisuosikkia:

1. Eau Savage (Christian Dior)
2. Armani (Giorgio Armani)

Matkustelin aikaisemmin työni takia viikottain ulkomailla, ja ostelin aina joskus ja kokeilin muitakin merkkejä , mutta olen aina pettynyt ja palannut noihin vanhoihin "klassisiin " tuoksuihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 10:28

Giorgion Beverly Hills!!! ollut jo vuosia.... nyt en vaan enää meinaa löytää sitä mistään ja pullo on loppumassa :-(
Käytänkin vain erikoistilanteissa ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.06.2009 - 10:29

boumin sellainen hyvin hedelmällinen makea tuoksu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 10:33

Lancome lempituoksuni:
Magnifique
Magie Noire

Guerlain lempituoksuni:
Samsara
Shalimar
Nahema

lempituoksut vaihtelee mielialan ja tilaisuuden mukaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 10:50

Dunhill.
Tosin sitä ei taida löytyä enää mistään.
Jos joku tietää sen nykyisen (mahdollisesti vaihtuneen) nimen
niin otan tiedon kernaasti vastaan.