olisiko jollakin niitä lumihommia joihin keväällä siirrettiin, minä tulisin mielelläni auttamaan nyt ? miumaumikko onko lunta?

Toisin oman kolan mukana.

Lisätty: 29.06.2009 - 19:58

Uimapuku päällä ajattelin tehdä niitä.

Lisätty: 29.06.2009 - 20:37

Lämpötila meillä sisällä 26 astetta, ulkona 25 varjossa, lumihommat nyt voisi miellyttää, talvella voisin vaikka nurmikkoa kastella .

Avainsanat: lumi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.06.2009 - 10:21

lähehän mun kanssa elokuussa grönlantiin kolaamaan lunta ;)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 29.06.2009 - 19:55

Eikös meinaa maarit3:n hiki loppua, kun lumitöihin kaipaat. Sehän hiottaa lisää. On aika raskaita ne lumityöt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 20:02

pakastin pitäis siivota/sulattaa, kelpaisko sellainen homma?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 20:12

Ei oo lunta, mutta ihana apilameri olisi, mutta niitä en anna "kolata" =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 20:22

Ei kyllä ole lunta. mutta mattojen pesua olis jos vaikka tulisit kaveriksi mulle tänne. Joo mullakin olis myös pakastimen sulatus myös edessä.miksi sää lumitöitä kaipaat, mä en kaipaa niitä lainkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 21:38

Minä olisin mielelläni talvella sisävesilaivan kapteeni ja kesällä kansakoulunopettaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 22:59

Onks helle sekoittanut sun vuodenajat vallan?Huomenna pääsen hakemaan honkkarista auringonvarjon,kun viime kesänä trombi hajotti,sillä on tarvetta.Ihana istuskella varjon alla ja lueskella,tuuhan siekii!Kolaa ei tarvi ottaa mukaan,meil on kellarissa ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 00:21

Eiköhän sula isokin kasa kun odotat. Pariviikkoa vielä hellettä tulossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 07:18

heips vaan ja lauantaina täällä ja sielä onkin vain 20 astetta, joten kaivappa jo se turkki naftaliinista esiin , kun ilmat kylmenee..hur... :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.06.2009 - 10:30

no täällä ei ainkaan lumenluojia tarvita.