Mikä on suosikki karkkisi ? Onko sinulla karkkipäivä ?

Mie tykkeen lakuista ihan himona =) Perinteinen mustalaku, ei täytetyt.

Avainsanat: makeiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.06.2009 - 18:58

Kaikki lakut, lakupussit , lakutoukat, karkkipäivä meni lauantaina, milloinkahan pidän seuraavan ?

Kysyjän kommentti

Laku on niiiiin hyvää =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.06.2009 - 19:31

Lempikarkkini...hmm.. ehkä Omar, syön harvoin karkkeja, jos joku tarjoo, niin eihän silloin voi kieltäytyy tiettykään....
Ai juuu, piti viel lisäämäni, jot karkkipäivii ei itelläin oo, juups

Lisätty: 29.06.2009 - 22:36

Ai nii, jos kerta suklaakin lasketaan karkiks, on sitten ihka eri jutska...

Lähteet:
jos muistuu mieleen viel lisää, niin laitampa kirjootellen lisäyksii ja njammm..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 19:34

Suklaa , vaahtokarkit ja kaikki mitä kaupasta makeaa löytyy , salmiakki ei kyllä mene kurkusta alas

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.06.2009 - 19:53

Ei ole karkkipäivää minulla, ja muutenkin syön hyvin vähän karkkeja. Lakut ja väkevät pastillit ovat parhaita jos valita pitää se paras, eikä nekään niin hyviä ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 20:04

ei nyt varsinaista karkkipäivää, tummaa suklaata syön kun käsiin sellaista sattuu ja tuore lakukin käy ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 20:37

ei minulla ole karkki päivää kyllä monen sekotteiset karkit menettelee minulle. suklaa on myös hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 20:49

Tumma suklaa, salmiakki ja toffee ovat ehdottomat suosikkini, ja irtokarkeista parhaita ovat merkkarit, kirpeät mansikkamatot ja ufot. Valmiista karkkipusseista suosikkini ovat: hyvää makumaasta, missä äx, Pandan täytelakupussi, Pandan suklaamix ja Rainbown karkkimix, missä on erilaisia kovia karkkeja. Sit on vielä joku sellanen hyvä täytelakupussi, jonka nimeä tai merkkiä en muista, mut siinä on sukulakun tapasia lakuja, ja sit jotain harmaata täytettä sisältäviä lakuja, jotka on kans tosi hyviä. Niin ja ei ole karkkipäivää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 21:00

ei ole karkki päivää, pidän karkki lakkoja vähintään kerran vuodessa, nykyään syön ehkä yhden suklaapatukan kahdessa viikossa. Lempi karkkini on ehdottomasti tummasuklaa ja maitosuklaa. Kaikki suklaapäällysteiset karkit on myös hyviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 22:04

Pidän tuoreista lakuista ja irtokarkeista mitkä ovat pehmeitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 22:22

Tummaa suklaata menee toisinaan ja sitäkin yks tietty merkki,mitä on tosi vaikea saada eli siinä mun "karkki".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 00:35

Tyttö neekerinpusut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 01:12

Salmiakki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 07:39

pehmis ja suklaa, mutta molemmista oon nyt lakossa...jo suklaasta olen kieltäytynyt joka päivä, kun sitä on tuolla piironginpäällä ja pehmikseist 3x kun olen jäätelötiskin ohi vaan mennyt, jot hyvä minä...mitään namipäivää ei itel ole joten mielihalujen mukaan sitä vaan mennään...ai kauheeta , nyt tekee mieli jädee ja suklaa/vanilja pehmist njam , no onneksi kijoskil o pitkä matka...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.06.2009 - 10:30

Salmiakki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 10:44

Se on se kookostäytteinen suklaapatukka,
mutta ostan sen niin harvoin että nimikin on jo unohtunut...
.......................................................
(Se nimi on BOUNTY, piti luntata netistä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 18:37

Omat Lempikarkkini ovat seuraavat
1. Nimeä en muista mutta niitä saa laivalta (Ruotsin &Viron). Salmiakin makuisia ja pussissa on apinan kuva
2. Fazerin makeissekoitus pussi
3. Salmiakkipääkallo