Kuinka monessa maassa olet käynyt?

Ite oon 11 + suomi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.06.2009 - 17:56

Kyllähän noita on 9 ja elänyt olen pidempään neljässä maassa !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.06.2009 - 17:57

on ehka jaanyt jotain pois mutta napsun kartassa 33 maata.ei taida listassa olla suomea

Lisätty: 29.06.2009 - 17:59

napsun karttaa kun katselin kylla suomi oli vihreana,mutta kylla on paljon valkoista jaljella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.06.2009 - 18:11

Kahdeksan + kotimaa Suomi. Vähiin ovat jääneet, ja lisää ei ehkä tule. Mutta nekin vähäiset matkat ovat olleet suurenmoisia kokemuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 18:17

ihan tarkkaa lukua en ole asiasta pitänyt, mutta löytyy noita varmaan satakunta sellaista valtiota joiden alueella olen yöpynyt (osa niistä on jo lakannut olemastakin)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 18:48

13, mut tosin esim italiassa kävin vaan, et en oo ollut yötä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 21:14

en missään, paitsi Suomessa tietty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 21:46

Ainoastaan kaksi kertaa Ruotsissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 22:12

hmm... ruotsi, viro, espanja, turkki, kreeta, brasilia, thaimaa, malesia eli taitaa olla 8 maata ja tietty suomi, mutta en luokittele suomea nyt tähän matkailuun ja tähän kysymykseen.

Lisätty: 29.06.2009 - 22:15

nii ja jos vielä mainitsee nuo välilasku paikat pidemmiltä matkoilta, nii teneriffa, dubai ja intia..eli siis käyny vain 1-2 tuntia kentällä maleksimassa:)..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 22:58

Olen käynyt 28 maassa ja asunut Suomessa. Ei sisällä välilaskupaikkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 00:29

Ruotsissa olen käynyt useasti, Virossa muuallakin kun Tallinnassa ainakin viidesti, Unkarissa olin useamman kuukauden, Kreikassa kaks kertaa, jolloin piipahdimme myös Turkissa, Marokossa joskus muinoin viikon, Saksassa pari kertaa muutamia viikkoja. Joo, eli seitsemän löyty. Norjassa haluaisin myös käydä, sekä Venäjällä, ovat niin lähellä. Keski-Eurooppaan olisi myös hauska tutustua enempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 01:16

Alta kymmenessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 07:28

oiskos 8 en nyt kyl ihan varma tuostakaan no voi olla hieman ylikin ...dementia vaivaa täs kin asias...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 08:12

En tiedä eli en ole laskenut. Käytännössä lähes kaikki Euroopan maat, montako niitä lienee.
Välilaskupaikat eivät kuulu käytyihin maihin, eihän siinä näe kun lentokentän.

Lähteet:
pitäiskö laskea

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 09:45

Äkkiä laskien 10 + tämä kotimaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.06.2009 - 10:31

En ole laskenut mutta yli kymmenessä nyt kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 10:34

Olen varmaan kuudessa ja Suomea en laske, koska mehän asumme täällä :-)
Tosin joissakin maissa olen käynyt useamman kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 10:46

Parikymmentä muistan ja toinen mokoma on käyty niin pienenä että en niistä juuri mitään muista,
liittyy isäni ammattiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 11:30

45 maata tähän mennessä. Aina on matkat mielessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.06.2009 - 23:23

Vajaassa kymmenessä, muutamassa sitten useamminkin.