Miten tämä Napsu kannattaa kenellekään ? Vastauksia maksimissaan 17, sille porukalle ei kenenkään kannata mainostaa edes netissä ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 30.06.2009 - 23:21

Ihan sama kannattaako vai ei, minä kuitenkin viihdyn täällä erittäin hyvin ja nyt kun tämä on vielä siistiintynytkin huomattavasti. Ajanviete enimmäkseen meikäläiselle. Mutta monta hyvää vinkkiä olen vastauksissa saanut.

Kysyjän kommentti

Niin, eihän nuo mainokset meitä haittaa, mutta ei kai siitä kukaan hyödykään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 29.06.2009 - 17:09

Kun liityin Napsuun, ei niitä vastauksia silloin ollut näinkään paljoa. Ja enempi oli matkailuaiheisia kysymyksiä. Nyt ne ovat vähentyneet ihan oleellisesti. Kai nuo matkatoimistot sponsoroivat, että kannattaa. Ja onko se loppujen lopuksi meitin murhe. Ylläpitäjät kantavat onneksi ne murheet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 17:44

Napsu on paljon muutakin kuin pelkästään tämä kysy/vastaa sivu, kokonaiskävijämäärä se ratkaisee ja epäilisin että ne luvut ovat aika suuria ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 17:52

No niin täällä on kyllä aina nämä samat henkilöt jotka vastaavat kysymyksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 17:59

Piiri pieni pyörii ja ketä siellä hyörii?????
Eipä meitä nyt niin hirveän suurta laumaa ole kerrallaan kirjoittelemassa, mutta ihan ok porukka on ollut ja mielenkiintoisiakin vastauksia on saanut lueskella!
Toivotaan, että jatkossakin vain paranisi , nioin tulisi aina hauskempaa täällä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 18:25

Tämä akstiivinen porukka, joka täällä Napsuilee on tosiaan melko pieni.
Joskus tuntuu, että kaikki ovat jonnekin kadonneet.
Ja taas VV puhuu asiaa, näin se on.
Pienistä joista kasvaa iso järvi eli paljon käy Napsun sivustoilla ihmisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 18:45

Ei tämä kysymys ja vastaus sivusto kenellekään kannatakaan, tämä toimii täkynä noihin sponsori sivuihin, ja matkatoimistot on omat rahoittajat joita varten tämä sivusto on tehty , matkan tarjoajat sekä matkaa tarvitsevat kohtaavat toisensa täällä, ja mainokset silmissä vilkkuu niin voi sen perusteella takaraivoon jäädä että lähdenkin Hispaniaan, ja raha kilisee taas jonkun kirstuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 20:58

Nimenomaan VV,muutakin kuin kysy/vastaa,sillä tavoinhan näköjään itsekukin tänne on eksynyt eli surffailemassa matkailusivuilla.Luultavasti etusivulta löytyy kokonaiskävijämääräkin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 21:52

En kanna huolta napsun kannattavuudesta,minusta napsu on mukavaa ajankulua,kun en halua kuulua mihinkään muuhun juttuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 23:07

Minäkin olen ostanut monta matkaa Napsusta.
Tämä kysymys/vastaus-osio on vain pieni osa Napsua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 01:16

Sitten ollaan vikapaikkassa, jos on tänne tultu mainostamaan. Eikös tämä olekkaan keskustelu palsta ja ajanviettopaikka? Piiri pieni pierii pörrää ja pyörii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 07:48

onhan hyvä et on tälläinen siisti sivustokin tällä netis ja itse sekkaan joka päivä napsust sään, uutiset ja viihteen sekä lueskelen matkakertomuksia, niitä kun lukee niin onkuin ois jo itsekkin siinä maassa ollut ja sekkaan myöskin matkakuvia jotka ovat todella hyvin kuvattuja ja mielenkiintoisia, niihin kun uppoo niin aika rientää kuin siivillä....joten itselläni menee kyllä paljonkin aikaa täällä napsus....tämä on hyvää ja siistiä viihdettä minulle ainakin..ja hauskaakin jopa, kun saa noita vastauksia välillä yksiksein hihitellä oikein ääneen...täällä tulen useinmiten aina hyvälle tuulelle... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 09:17

Napsun merkitys ei näy keskusteluissa. Mainosarvoa tulee siitä kun joku vilkaisee napsua ja saamansa vinkin perusteella toimii.
Mainostaminen on perimmäinen tarkoitus ja palstan sponsoroijat ovat kait matkailualalla.Onhan tuossa ylhäälläkin FM:n mainos. taidan seuraavaksi klikata FM:n sivuille!
Maatrit antoi hyvän selityksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.06.2009 - 10:32

Hyvinhän aktiivinen sivustohan tämä on verrattuna moniin suosittuihin.