Ajeleekos kukaan napsulaisista skootterilla?

Mies sanoi ostavansa mulle vaaleanpunaisen skootterin. Oliskohan se miten näppärä ajopeli?

Avainsanat: skootteri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.06.2009 - 15:56

Ihana mies sinulla ! En ole koskaan ajanut mopolla tai skootterilla, vaikka kyllä kiinnostaisi. Pelkään kaatuvani ja se sattuu. Nyt olisi myös mahdollisuus odottaa skootteri-autoa. Sellainen kolmipyöräinen olisi turvallisempi menopeli käyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.06.2009 - 17:03

Kerran olen koeajanut skootteria, mutta menin pöpelikköön, muistin väärin miten päin käsikaasu ja -jarru käännetään ja väännetään kun halutaan pysähtyä. Jäi se skootteri ostamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 17:03

joskus kuuskytäluvulla pörryytteli Vespalla pari vuotta kunnes joku tarvitsi sitä enemmän ja vei mennessään, ei koskaan tullut hankittua uutta ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 17:36

moottoripyörä on moottoripyörä, skootteri se on lälläripyörä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 22:11

Ajelen vain polkupyörällä,ilman vaihteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 00:35

Olen ajellut skootterilla, joskaan en kotimaassa. Se on kaupunkiolosuhteissa näppärä peli. Kreikassa ja Marokossa liikuimme skootterilla ympäriinsä, jolloin näimme paikkoja hieman laajemmalti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 01:18

Voi, kyllä sinulla on ihana mies! Itse en omista skootteria, mutta ilomielin vastaanottaisin jos sen saisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 07:54

miehellesi terkkui, on mahtava mies ja vaaleenpunaisen vielä hienoa....sellaisen itsekkin ostaisin , jos uskaltaisin silä ajaa, on muistoissa tuo vespa aika ja kun sellaisen kans sit ojaan kans pyöräytin , ei siinä pahasti käynyt pieniä rupija vain, mutta nykyisin kaipaan kylä seiniä ympärilleni ajokissa , kuin ajokissa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.06.2009 - 10:33

En ajele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 10:54

Jopo riittää.
Mahdollista olisi mutta kunnon vuoksi pyöräilen mieluummin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 23:00

Ajelen vain 7 vaihteisella citymaasto pyörälläni se riittää minulle ihan hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 18:13

EN VIELÄ AJA SKOOTTERILLA, MUTTA TEKISI KYLLÄ MIELI. NÄPPÄRÄ PELI!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 22:42

Mä ajelen kesäisin skootterilla... ; )
Talvisin en koska on aika kylmä ja liukastakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 18:19

Mii ajan Kymco Super 8:lla. Näppärä vekotin! <33