Mitä TV-kanavaa katselet eniten?

Avainsanat: tv

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.06.2009 - 17:37

Nelosta (seuraavina kolmonen ja sub)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 29.06.2009 - 15:51

Vaikea sanoa. Katson kolmosta, kakkosta ja ykköstä. Joskus harvemmin nelosta ja subia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 15:58

Katson nykyisin niin vähän televisiota. Ehkä ykköstä ja kakkosta ja Teemaa, niillä on asiallisia ohjelmia. En vieläkään jaksa katsella elokuvia ja seikkailuja. Milloinkahan sellainen olotila menee ohi ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 16:52

kolmosta ja subia tulee eniten katottua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 16:59

en oikein osaa vastata kun katselen niin vähän telkkaria nykyään, useimmiten ykkösen uutiset ja sitten yksittäisiä, kiinnostavi ohjelmia kanavasta riippumatta ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 18:28

Kesäaikaan tulee katsottua niin vähän, että pitää ihan miettiä . . .
Hmmm, ehkäpä eniten kolmosta, sit hyvänä kakkosena ( siis toisena ) tulee nelonen ja sub.
Ja Teemalta tulee usein mielenkiintoisia dokkareita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 18:49

mtv3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 19:36

Kino , animal planet, history chanel.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 20:09

taitaa olla kolomonen:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 20:25

Minä katson kolmosta,nelosta,ja subia. joskus muitakin kanavia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 22:00

Aika vähäiseen katsominen jääp,varsinkin kun TV hankkii sammua lopullisesti,mutta Teema on ollut yks suosikki,uutiset kaikilta mahdollisilta,muut perässä sekä TVE esp.kaup.kanava(ja muut welhon centrokanavat).Saman homman tekee digiboxi,joten kannan ne molemmat yhtaikaa ulos,aika piakkoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 22:14

Kaikista eniten katson ylenkanavia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 00:55

Ykköseltä uutiset ja kevyempää Faktalta ja Discoveryltä.
Maxilta katson formulat, en juuri muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 01:19

Eniten tulee kolmosta katsottua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 01:23

TV1 ja TV2

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 07:57

surffaan vähän joka kanavilla joista tulee uutiset ja sää, sekä dokkareita, että asiaohjelmia seuraan eniten..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 10:33

Ylen Teemaa, FST5, Deutsche Welleä, Ranskan TV5...siinäpä suosikit. Niin ja tietysti Travel-kanavaa ja Maxilta formulat.
Päivittäinen katseluaika on aika vähäinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.06.2009 - 10:33

Varmaankin mtv3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 18:42

ite katselen eniten Kolmosta ja Maxia sekä urheilukanavia= urheilukanava, urheilu+kanava sekä Eurosport1. yleltä katselen tällä hetkellä vain Metsoloita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.06.2009 - 23:18

Rumppaan vähän kaikkia, mutta kolmonen on kaukosäätimessä kulunein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 18:25

Ylen kanavat etupäässä (jos on mahdollista katsella televisiota).
Kolmoselta ei tule minulle yhtään mitään katsottavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 22:44

Katselen yleensä : mtv3, subia, nelosta.
Joskus katselen myös musiikkikanavia MTV ja The voicea.