Hei! Minulla on ongelma: mihin saan tuhlattua liiat rahani? Kaipaan apuanne kipeästi!

Olen menestynyt 18 vuotias mies, jonka elämä on tyhjää. Liika rahaa ja aikaa kuitenkin on, joten mihin niitä käyttäisin.

Avainsanat: raha ongelma osake talous apu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.06.2008 - 20:42

En oikein jaksa uskoa sun juttuas....Jos mulla olis ylimääräistä rahaa, niin en varmaan toisilta kyselis miten ne sijoittaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.06.2008 - 19:15

Kuulepas herraseni! Laitapa tulemaan tänne päin! Kernaasti otan vastaan ja reissaan itseni tärviölle ylimääräisellä rahalla!!! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2008 - 20:59

tuollainen kysymys viittaa siihen että sinulla on vähän vakavampiakin ongelmia, hae apua ammattilaisilta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2008 - 21:09

Minula on useinmiten rahan riittämis ongelmia, joten hyväntekeväisyys kannattaa, laitan sulle tili numeron jolloin liiat menee hyväntekeväisyyteen, ne tekee hyvää minulle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2008 - 09:50

osta mopo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.07.2008 - 00:49

hui!.... älä (IKINÄ) kysy, keneltäkään mihin sijoittaisit rahasi/aikasi, koska maailma on täynnä ihmisiä, jotka tietävät mitä tehdä niillä. (OTTAA NE) ja sen jälkeen tapahtuu vahinko. ja kysymys \"mihin sijoitan rahani\" kertoo paljon taloudellisesta tietämättömyydestä.... täsä vink :) valkkaa hyväkuntoinen ANALYSOI SE-> rivitalo/kerrostalo, <-ANALYSOI SE ja osta se hyvältä alueelta, ja laita vuokralle. ja VARALLISUUS kasvaa......... ja tee sit sama uudestaan. uudestaan uudestaan uudestaan.... ja kun rakennus rappeutuu, entisöi/myy pois. KIITOS! ! ! ja hei....