Mitä aikauslehtiä teille tulee?

Itselleni tulee Avotakka ja Kodin Kuvalehti sekä silloin tällöin jotain naistenlehtiä tilaan jonkun tarjouspätkän.

Avainsanat: lehdet aikakauslehdet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.07.2009 - 18:27

Ei tule yhtikäs mittää,
olen niin paljon reissussa että
vähintään puolet saisi kantaa suoraan jätepaperilaatikkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 29.06.2009 - 15:48

Tilattuna tulee ET, ei muita. Lehdet on nykyisin niin kalliita, ettei kannata paljoa tilailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 16:09

Minulle henkilökohtaisesti ei tule muita lehtiä kuin Yhteishyvä. Sekin on aivan turha, täynnä mainoksia tuotteista, joita ilmankin pärjää aivan mainiosti. Mieheni tuo meille Avotakkaa, Puutarhalehteä ja joitain muita piha ja rakennuslehtiä, joista näen, millaisia ihmisten kotien ja pihojen pitäisi sitten olla. Meillä ei tule kyllä koskaan olemaan niin hienoa, että valokuvaajat voisivat tulla tekemään kodistamme artikkelin lehteensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 16:56

tällä hetkellä tilattuna ei yhtään aikakauslehteä, muutama ilmaisnumero kuukaudessa milloin mistäkin syystä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 17:38

d e m i

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 18:55

Tilattuna ainoastaan Aku Ankka ja Auto Bild. Kunto Plussan tilaus päättyi kesän alussa. Ilmaislehtiä tulee Yhteishyvä ja Pirkka, joista Pirkka on huomattavasti parempi. Pirkassa on jopa lukemistakin, eikä vain mainoksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 20:10

kotiin tulee tieteen kuvalehti, työpaikalle olen tilannut kunto plus ja et

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 22:02

Ei ainoatakaan aikakauslehteä,HS tilattuna,joskus HBL tarjouksena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 22:23

juorulehti seiska on mikä tulee kotiin ja liikkeelle tulee sit kauneus ja terveys, mut sekin taitaa loppua piakkoin, kun lopetin sen. alan lehti, Pinni on ehdoton, että pysyy ajantasalla omassa työssä sekä ystävät tuovat säännöllisesti liikkeelleni Cosmon, eevan, seuran, me naiset, Tekniikan maailman, meidän talon ja eri sisustus lehtiä laidasta laitaan..eli ei tartte tilailla mitään. hyvin pidetyt lehdet on hyvä laittaa kiertoon :) ja sen jälkeen vasta paperin keräykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 22:43

Meille tulee ainoastaan Apu lehti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 01:23

Seiska.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 08:04

tilattuna turunsanomat ja kunnallislehti ilmais lehtiä tai jäsenlehtiä sit tuleekin n.5 eri lehteä..ja netistä lueskelen iltalehden melkein päivittäin....sekä muitakin lehtiä satunnaisesti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 08:18

Eeva ja Glorin ruoka ja viini. Sen lisäki tulee jotain ilmaiseksi, ovat paremminikn ammattilehtiä.
Oli kyse siis vain AIKAKAUSLEHDISTÄ.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.06.2009 - 10:33

Apu, Seura,Ristikko

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.06.2009 - 23:16

Apu isännälle, Viherpiha, Tee se itse sekä Erä tulee minulle.