Millä sijalla olet Napsussa juuri nyt?

Minä on sijalla 50

Avainsanat: sijoitus napsussa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.06.2009 - 15:37

Minä täällä perää pitelen sijalla 217

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.06.2009 - 15:35

minä olen aina ja koko ajan 17 ja se si muutu miksikään vastailen tai en:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.06.2009 - 15:47

Näyttää olevan sija 4.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 15:53

Olen kirimässä ! Sijani taitaa nyt olla 32. Siis noin kahden kuukauden potti. Tietenkään en saa muita vuotta aikaisemmin aloittaneita koskaan kiinni, mutta tulen perässä !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 16:24

Elä huoli hurjattta, kyl sie saat kiinni, ite täl hetkel kutosena, ollut jossain vaihees kakkosenakin het valperin jälkeen, mut kun ... jotenkin tuntuu, et väliin vain haluu lukee toisten kyssäreitä ja niitten hyvii vastauksii... toivotaan, et tää on mul vaan ohimenevä napsuväsymys.....:) koht seittemäntenä, mut ei tuo tahtii haittaa, sijotus meinaan, napsulaisten aktiivisuus sitäkin mukavampaa...

Lisätty: 29.06.2009 - 18:56

Onnittelut uudelle proffalle matilda, niin sitä pitää!:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 16:54

kolmoseksihan tuo sija vakiintui jo aikoja sitten, siinä näyttää olevan nytkin, ja taitaa pysyäkin ellei tuo Valperi nyt sitten lomaile Jouluun asti .... (tai sitten takaa tulee joku hurja kirijä) ... niin tai näin ei tuo sijaluku tässä kannustimena toimi ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 16:59

sijalla 39..on vähän laskenut tässä kevään mittaan..mut mitäpä tuosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 17:06

Vähäviisas huohottaa niskaan, Valperia yritän kiriä kiinni ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 17:40

yksiviisikuusi ja ylpeä siitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 18:16

Taitaa olla sija 15 jos oikein muista ja joku ei ole kirinyt ohitse, sillä nyt olen ollut pikkuisen laakereilla ja ottanut homman rauhallisesti.Nytkin tulee pieni paussi jälleen, sillä tulen sinne Suomeen ja mulla ei ole nettiä siellä käytössä lainkaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 18:33

Miekii oon sijalla 50, miusta tuli eilen Professori =)
Täältä noustaan vielä tai sitten ei. Pääasia on se, että on mukavaa =))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 18:49

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 20:28

Minä olen sijalla 37, en ole paljoa edennyt kun ei täällä kerkeä koko ajan olemaan. kun pitää keretä uiimaan myös iltaisin. ja muitakin koti hommia riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 20:48

Professori 31,vinkkaan tuulikki58n,en ole ehtinyt napsuttelemaan,nytkin on lähdettävä kastelemaan,ei tulleetkaan suuret sateet vaikka jyrisi ja viisi raskasta pisaraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 21:59

Sijaluku näyttää olevan 25.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 22:27

piti ihan käydä kattoo millä sijalla olen, kun en oikein ole perillä nuista sijoituksista..sitä vaan vastailee ja käy kattelee muiden vastauksia... ja näyttää siltä, että, tuutikki hyvä, asian olevan niin että ollaan samalla sijalla, 50 :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 01:24

Sijalla 80 näyttäis olevan, vasta alkaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 01:33

Enpäs ole edes katsonut tilannetta ja ei kauheasti jaksa edes kiinnostaakkaan. Kunhan katselen kysymyksiä ja vastauksia. No kommentteja tulee laitettua ihan mielenkiinnon lisäämiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 08:16

ohoh ihan ihmeissään taas olen, kävin katsomassa etusivulta ja olen todella hämmästynyt olen 6 , joten kiitokset tästä kuuluu teille , kun olette minun vastauksiani jaksaneet parhaaksenne laittaa ja näin pistetiliäni kartuttaa...iso kiitos ja halit näin tämän vastaukseni kera teille kaikille.... :) mut eipä nuo pisteetkään mitään, ku on hauska popoo ja kivoja juttuja...joita on aina hauska lukea..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.06.2009 - 10:32

sijalla 20

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 18:52

olen sijalla 467 tällä hetkellä. Minustakin tuntuu samalta kuin sinusta Arnika että en nouse vaikka kuinka vastailen mistäköhän johtunee

Lisätty: 30.06.2009 - 18:53

juuri nousin sijalle 449

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.06.2009 - 23:15

Kun viimeksi vilkaisin olen sijalla 13.