Oletko ostanut huuto netistä tavaraa?

Avainsanat: huuto netti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.06.2009 - 13:26

En ole, vaikka löytyyhän sieltä aina aika hyviä tavaroita, mutta kun en koskaan saa aikaiseksi tilata sieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.06.2009 - 13:21

en ole, itse asiassa pitäisi pistää myyntiin tarpeettomat, mutta kun ei ole saanut aikaiseksi ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 13:34

En koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 13:38

Silmäillyt olen, mutta ei ole sattunut silmään sellaista sopivaa , mitä olisi kannattanut huutaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 13:50

Olen mikäli hinta ei olu noussut hohtuuttoman korkeaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 13:58

Mie en ite oo ees käyny sillä sivulla, mut miun yks ystävä on ostanut sieltä vaikka mitä. Olis mullaki jotai sinne laitettavaa, katotaa sitte syssymmällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.06.2009 - 14:19

En ole ostanut sieltä mitään. Pitänee tutustua sivustoon joskus, niin voisi alkaa myymään näitä omia rojuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 14:20

olen ostanut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 15:29

en ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.06.2009 - 15:30

En ole, olen kyllä huutanut siellä mutta aina on hinta noussut turhan korkealle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 15:38

olen sekä ostanut että myynyt ja aina on onnistunut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 16:04

Tuossa nurkassa kököttää ensimmäinen ja ainoa sieltä ostamani tuote: haitari. Se oli matkan aikana mennyt rikki ja nyt selvitellään vakuutuksia rikkimenneestä haitarista tai mitä sen korjaaminen maksaisi. Voisihan sitä aikansa johonkin muuhunkin käyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 17:07

en vielä ole..olen kyllä selaillut sivustoa. itse en osta kuitenkaan kauempaa (ns.postitavaraa) vaan menen sitten paikanpäälle ostamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 17:42

olen monta kertaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 01:28

En ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 06:46

Ostan ja myyn siellä.Hyvä paikka laittaa tavaraa kiertoon. Kannattaa monesti sieltä ensin katsoa, ennenkuin menee kauppaan ostamaan.Hinnan erot huomattavat.Tarkkana kuitenkin pitää olla että ei maksa enempää kuin kaupassa uutena.