Oletteko lentäneet kuumailmapallolla ?

Avainsanat: kuumailmapallolento

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.06.2009 - 11:51

pari kertaa olen ollut 'painolastina' , muut hoitivat 'lentämisen',

ihan kiva kokemus muttei sillä lailla kiehtova että jatkuvasti tuhlaisin rahojani niihin lentoihin

Kysyjän kommentti

Lahjaksi minäkin sen kuumailmapallolennon sain, vaikka en mitenkään sitä hingunnut.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.06.2009 - 11:49

En ole lentänyt edes lentokoneella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.06.2009 - 11:51

En ole lentänyt. Nähnyt toisten lentävän. Näyttää jotenkin epävarmalle liikkumistavalle. En taitaisi uskaltaa moisen vehkeen kyytiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 11:55

en ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 12:21

Ei ole tullut oltua kuumailmapallon kyydissä ja täytyy myöntää, että jos sellainen tulisi vastaan, olisin kippurassa korin sisällä, uskaltamatta katsoa alas. Sen verran korkean paikan kammoa on, nimimerkillä Eiffel-tornissa käynyt..!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 12:22

En ole, lähtisin jos joskus mahdollisuus tulisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 12:26

huh en kyl uskailtais kait, no en siltikään uskaltais ....täällä oli just eilen sellaisen vempaimen esittely, mut en ehtinyt siihen edes maassa tutustua, no tuskin oisin lentänyt ainakaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 12:35

Ei ole sitäkään taitoa eli en osaa lentää kuumailmapallolla enkä menisi matkustajaksikaan! On täysin turhaa touhua. Jostain syystä Ranskassa sitä harrastetaan tosi paljon, sieltä on kait levinnyt jossain määrin Suomeenkin. Loiren laaksossa olen jo vuosikymmeniä sitten nähnyt kyseistä touhua ja jo silloin päätin että tuohon laitteeseen ei ikinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.06.2009 - 12:44

En ole mutta jos ihan vähän maasta nousisivat, niin saattaisin haluta kokeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 12:52

Kyllä olen ja oli todella hieno kokemus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 12:52

En ole, mutta jos tilaisuus tulisi, menisin varmasti mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 13:32

En edes lentokoneella ole lentänyt. Mutta jos saisin tilaisuuden hypätä kuumailmapallon kyytiin, niin varmasti menisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.06.2009 - 15:30

En ole, tätäkin haluaisin todella paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 17:08

en ole. mutta olisi se mielenkiintoinen kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 17:44

en ole, tätä ois kiva kokeilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 19:02

en ole, haluaisin kylläkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 01:29

En ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 01:44

Parikin kertaa on kutsuttu, mutta aikataulu ei ole sattunut sopimaan kutsun vastaanottamiseksi. Vakaa aikomus on vielä joskus mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 23:01

En ole lentänyt. enkä kyllä uskaltas lähteä sellaiseen laitteeseen. varmaan tulis paniikki mulle.