Oletteko joskus yrittäneet saada keltamuurahaisia häviämään tontiltanne ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.06.2009 - 00:35

Lapsuuden mökkimaisemissa noi kusiaiset oli oikein maanvaiva, silloin DDT ei vielä ollut myrkyllistä ja sitä käytettiin aika surutta (ja tehosi myös). Nykyisiä konsteja en hallitse kun ei enää moista vaivaa ole ilmaantunut ..

Lisätty: 29.06.2009 - 11:35

Yhdysvaltain hallitus on vuodesta 1957 lähtien kuluttanut yli 200 miljoonaa dollaria muurahaisia torjuviin kemikaaleihin, mutta silti yritykset hävittää nämä muurahaiset ovat aina osoittautuneet epäonnistuneiksi.

Älä masennu - Onnea yrityksellesi

Lisätty: 29.06.2009 - 13:08

tuo keltamuurahainen, maassa pesivä, kirvojen ulosteita syövä ja kirveleviä pistoja/puremia puolustuksekseen jakeleva murkku on ainakin tässä Hesan seudulla ollut aina nimeltään kusiainen, tässä nimittelyssä saattaa olla eroja eri puolella maata ...

Kysyjän kommentti

Kusiaisiahan minäkin tarkoitin, niitä on nyt kaikkialla. Mutta kaapista löytyi jotain jauhoa, jolla sain ainakin yhden pesäpaikan tuhottua.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.06.2009 - 01:05

Kusiaisia,mutta meidän pihalla kait tavallisia murkkuja,tekivät syviä polkuja portaiden alle,sirottelin reippaasti suolaa paketista ja kaadoin vettä päälle,kun ei tullut sadetta.Ihme tapahtui,murkut hävisivät nurkistamme;suolapanoksella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 08:59

Apteekista saa spray-pullossa Baytion merkkistä ainetta, joka tuhoaa muurahaiset ja muutkin ylimääräiset pikku otukset. Ainakin portaiden alle pesiytyneseen muurahaispaljouteen tepsi loistavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 09:16

meilä on sellaisia pieniä murkkuja, jotka joskus keväällä tulee sisälle, mutta isäntä laittoi jotain murkkumyrkkyä, jauheesta veteen ja kasteli silä lioksella koko talon alareunat (siis sokkelin) ja kyllä ne ovat hävinneet jopa niin paljon, et ei tänä keväänä enään ollut sisällä murkkui, kuin yksittäisiä eksyneitä, mutta ei enään joukoittain, kuin ennen ...sitä myydään ihan rautakaupoissa ainakin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 09:40

ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 09:58

Meillä kotona ei ole muurahaisia,mutta saunaosastolla on,sinne on laitettu muurahais baarit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.06.2009 - 15:31

En ole, ei ole tuollaista ongelmaa, lähinnä etanat vaan ongelmana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 17:46

mitåä ne ees on?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 01:26

Merisuolan kylväminen ja sen kastelu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 01:32

En ole, ei ole ollut tarvista.