Onko muilla isännänviiri mennyt loppupäästään itsekseen solmuun ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.06.2009 - 09:21

joskus meni, mutta nyt on mänty kasvanut siihen mittaan, et viiri on sen oksis solmus, joten joudun jo ennen leikkamaan siitä senttejä päästä pois, jotta ei ole solmussa oksissa, eikä ole sen jälkeen enään solmuunkaan mennyt, kun on leveempi pää, kuin alkuperäisenä olevana...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.06.2009 - 00:31

Eipä ole, tais olla teilläpäin oikein kunnon puuskat ?

(veneessä meni kerran ukkosmyräkän yhteydessä rätit niin tuhannen solmuun ettei siitä ilman teräaseita selvinnyt, on ne kovia voimia jotka noissa tilanteissa jylläävät)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 06:49

Ei ole, kaapissa hyllylllä on isännänviiri, mutta ei koskaan lipputangossakaan ole solmuun mennyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 08:57

On (ihan vähän) liian lyhyt menemään solmuun, itsekseen tai edes yrittämällä... ;=))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 09:00

Ei ole mennyt solmuun mutta rispaantunut on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 10:01

Ei ole isännänviiriä,kun ei olla isäntiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 10:15

Tuolla Pieksämäellä on ratakiskotkin mennyt Savonsolmuun. Mikä lie myllännyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.06.2009 - 15:31

Eipä ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 01:33

Ei ole mennyt solmuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 23:04

Ei ole sellaista viiriä olemassa meillä kun ei ole mitään minne sen ripustas. naapurissa on tangossa mutta ei näytä olevan sekään solmussa. en kyllä tiedä onko koskaan mennyt.