Mansikkakyssärissä vastaajana vilahti ssatu,kerrohan enempi kuulumisiasi,nyt NY:ssa,mitä olet puuhaillut?

Lisätty: 29.06.2009 - 22:31

Kiitos ssatu raportista ja napsut kohteliaisuuksista!Kävin kauan sitten NYssä ja hurahdin siihen,ne pilvenpiirtäjät oli mahtavia(kasa kuvia vain niistä)olimme visiitillä itärannikolla Boston MA ym,mutta "unelma"palata BigAppleen on olemassa.
Pidähän hauskaa Amerikan malliin ja anna lisää raportteja.Take care & Have fun!

Avainsanat: ny ssatu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.06.2009 - 04:24

Olin New Yorkissa viikon, kävin katsomassa tärkeimmät nähtävyydet (ei museoita =)) ja kiertelin vaan Manhattanilla ja vähän myös Brooklynissä (siellä siis asustelin). Manhattanilla on liikaa ihmisiä, mut muuten tykkäsin.. ja Brooklyniä rakastan! Siellä ei ole ollenkaan turisteja ja se on vähän sellasta huonompaa aluetta, joten just kiva paikka on. Tulin bussilla Floridaan, matka kesti n. 34 tuntia, joten nyt en vähään aikaan halua bussissa istua, heh.. mut siisti kokemus oli!
Nyt olen täällä Fort Lauderdalessa.. Täällä on tosi kuuma koko ajan, mutta joka päivä on ollut pilvistä ja satanut, toivottavasti joku päivä ees pääsisin rannalle ottamaan aurinkoa. Tää motelli, jossa asun on tosi mukava, paitsi että täällä on muurahaisia, ne on tosi ärsyttäviä ja ne söi mun karkit, ku jätin ne pöydälle!! :( Tää alue on tosi kaunis mut ei oiken tarkoitettu mulle, joten nyt vähän kaduttaa, että otin tämän motellin, ku täällä ei ole mitään muuta kuin motelleja ja hotelleja ja turisteja, joten haluaisin enemmän tonne keskustaan, jossa ois paikallisia, mut kyllä tää tässä menee.. pitää vaan hankkia bussikortti, jotta pääsen keskustaan.
Herkutellut oon tosi paljon, ja edelleen herkuttelen, joten yritän ainakin kerran päivässä käydä lenkillä.. New York oli halvempi ku tää paikka.. jotkut asiat on halvempia ku Suomessa, mut ei läheskään kaikki. Esim oltiin tänään kavereitten kanssa keilaamassa, ja täällä hinta tulee sen mukaan, että kuinka monta kierrosta pelaa, ja vissiin myös että kuinka monta ihmistä, ja kengät makso reilu 3$, että kun meitä oli neljä niin yhteensä makso 51$, ku Suomessa alle 20€.. Miamissa olis tarkoitus joku päivä käydä, ja saatan mennä takasin vielä Nykiin muutamaksi päiväksi. Toivottavasti joku edes jakso lukea tämän =)
Mutta nyt lenkille -->

Kysyjän kommentti

Kiitos ssatu raportista!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.06.2009 - 00:25

juu täälläkin haluais tietää, mitenkäs siellä rapakon takana jaksellaan..uteliaana oottelee kuulumisia ja lähettää helteisiä terkkuja ... ps. meilläkin täällä kotomaas on nyt kesä ja helteet, ainakin tääl lounas-suomes... voi hyvin siellä kaukomailla :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 09:41

Heipsan, täähän oli hienoa kuultavaa (luettavaa) ...

Kiitoksen PateT kun älysit tehdä kysymyksen ja ennenkaikkea kiitokset Ssadulle hienosta matkaraportista, varmasti innokkaita lukijoita piisaa jos vaikka viitsisit lisääkin kirjoitella ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 09:51

Hauskaa lomanjatkoa, ja kuviakin voisit heittää!
Kiitos matkakertomuksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 11:03

Tottakai jaksoin lukea matkakertomuksesi. Ikinä en ole Nykissä käynyt, ja pahoin pelkään, että en sinne koskaan pääsekään. Olet sinä reipas tyttö kun siellä noin vain vaihtelet maisemaa. Et kuitenkaan taida olla yksin, vai oletko ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.06.2009 - 11:44

Patelle kiitos hyvästä huomiosta, ja ssatulle kiitos raportista. Olethan sinä ainakin reissannut paljon. En yhtään ihmettele, ettet ihan kohta bussissa halua istua. Kertoile lisää kun aikaa on. Kiitti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 13:05

kiitokset amerikan raportista,lisa kaivataan,,hauskaa lomanjatkoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.06.2009 - 15:33

Toivottavasti on ollut oikein hyvä loma tähän asti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 15:40

kyllä luetttiin :) hienoa! hyvää matkaa edelleen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 18:20

On hienoa lukea matka kertomuksia ja ennekaikkea kuulumisia kauempaa ,kuin itse elän.
Toivottavasti sadulla menee kaikki hyvin siellä suurella maalla!
Pidähän lippu korkealla siellä kaukana!