Pelkäätkö ukon ilmaa?

Itse en haluaisi ainankaan olla vesillä,enkä maaseudulla,kun tulee ukonilma päälle.täällä kaupunki asunnossa en osaa pelätä.

Avainsanat: pelko ukkonen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 29.06.2009 - 01:42

En tosiaankaan, minä rakastan ukonilmaa!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.06.2009 - 22:13

kaupungissa asuessa en niinkään, mutta tällä kallionpäällä kylläkin, silloin menen autoon siksi aikaan, kun oikein jyrisee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 22:42

En pelkää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 23:22

e

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 00:00

en ole oppinut pelkäämään, kakarasta lähtien olen joka kesä ollut kerran tai useammastikin vesillä ukonilmalla, ei ehdoin tahdoin vaan kun on satuttu vesillä olemaan. Mahtavia näytelmiä ja riskitkin tiedossa, mutta kuitenkin enemmän huolestuttaneet ne ukkosiin usein liittyvät rajut tuulenpuuskat ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 04:25

en pelkää, se on ihan mukavaa ku välillä ukkostaa :) täällä on ukkostanut nyt melkein joka päivä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 05:40

Kyllä minä pelkään ukkosta, se on kova voima.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 06:09

En täällä stadissa.Mahtava luonnonvoima...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 08:27

En pelkää. Todella mukavaa viihdykettä kunnon jyske ja salamat päälle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 08:36

Kyllä kai se Ukon ilma haisee yhtä pahalle kuin kenen muun tahansa ihmisen ilmapäästö. ;=)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 08:55

En erityisemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 09:01

En pelkää. Tietokoneen kaikki piuhat kuitenkin aina revin irti seinästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.06.2009 - 10:40

En pelkää. Menen ukkosella parvekkeelle istumaan ja katsomaan salamoita ja jyrinää kuuntelemaan. Upea esitys varsinkin pimeällä. Eilenkin jyristeli melkein pari tuntia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 11:15

En varsinaisesti pelkää, mutta kunnioitan kaikkia luonnonvoimia. Television ja tietokoneen, modeemin ja digiboksin johdot irrotan ukkosen ajaksi, muuten saatan toisiaan olla ulkona ja ihailla salamia. Kerran Pohjois-Italiassa alpeilla ihmettelimme salamien määrää, eikä vettä tullut ollenkaan. Ei meillä koskaa Suomessa ole sellaista, kunnes... jouduimme koko yön kestävään kaatosateeseen. Mahtava kokemus nukkua teltassa ukkosmyrskyssä Alpeilla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 11:46

Pelkään ukkosta , taannoin olin Jaalassa tuttujen mökillä ,siellä ukkonen tuli järven toiselta puolen .
Siitä lähdettiin pokakaverin kanssa Kuusankoskelle auton kanssa ja odoteltiin et ukkonen laantuu.
Sillä reissulla minulle selvisi et herneiden kilo hinta on kalliimpi kuin ravun kilohinta siis mitä on syötäväksi ,se tuli juttuna yö radiossa et sekin yö oli hyödyllinen valvoa.
Tapauksesta on noin 32v.

Lähteet:
radio asema en vaan muista mikä

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.06.2009 - 12:40

Enemmänkin kunnioitan sen valtaa ja voimaa. Ja kauneutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 13:59

Se on yksi upeista luonnonilmiöistä eikä se pelkäämällä häviä.Kova rytinä olikin illalla.

Lähteet:
Omat vaaransa kaikessa.Ymmärrän kyllä ihmisiä jotka pelkäävät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 20:41

Kyllä vähän pelkään sitä salamointia. pienenä pelkäsin valtavasti ukonilmaa,oli peiton alla piilossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 22:31

ei sitä tule pelättyä. sitä on mukava mennä terassille kattelee, miten komeita välähdyksiä tuo luonto äiti saa aikaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 01:34

Kyllä ja paljon!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 10:59

En lainkaan.
Sunnuntaina oli ensimmäinen sellainen pitkään aikaan ja vettäkin satoin niin paljon että autot joutuivat pysähtymään tienlaitaan kun ei riittänyt enää pyyhkimien nopeus.