Mokkula mökillä?

Tämä pitäisi sijaita juuri 3g alueen rajalla, mutta hyvä jos 2g toimii.
Onko kenelläkään kokemuksia lisäantennista, onko siitä paljonkin apua?
Napsutteluun tämä riittää juuri ja juuri, mutta uutisten luku on tuskallisen hidasta.

Lisätty: 28.06.2009 - 22:03

Tämä on Saunalahden vastaava. Se on sama kuin Elisa.
Muut operaattorit eivät luvanneet edes lähelle 3g yhteyttä.
Kaupungissa ei mitään ongelmaa. Siellä minulla tosin on kiinteä lankaliittymä.

Lisätty: 30.06.2009 - 01:52

Kokeilin autossa lähellä mökkikunnan keskustaa, mutta vain vihreä valo paloi sielläkin.
Hyvä uutinen oli se, että yhteys ei pahemmin katkeillut.
Kyllä sillä sähköpostit lukee ja laskut maksaa.

Avainsanat: mokkula mökillä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.06.2009 - 21:47

tuolla reissus, kun oltiin niin käytin mopiilikaistaa, oli nopea ja kakkimuut toimi, mutta ei tv,n katseluun riittänyt, uutiset ,lehdet , napsu ja naamakirja toimivat loistavasti...ja minulla on se kaikkein halvin eli 10 e kk....ja elisan, joka toimi siellä missä olin...joten todella tyytyväinen olen tähän mopiilikaistaan...

Kysyjän kommentti

Minulla on sama halvin yhteys ja hyvin tämä toimii.
Nyt minua vai suuresti ihmetyttää, mitä karttaa myyjä minulle esitteli? Lähin 3G yhteyden raja on seitsemän kilometrin päässä, eikä suinkaan aivan vieressä. Olikohan se vasta suunnitelma, koska koko kunnassa ei edes ole 3G:tä?
En silti palauta tätä vaikka voisinkin 14vrk:n sisällä, vaan tilasin tuon antennin firmasta joka vakuutti 3G-yhteyden toimivan sillä naapurikunnasta.
On tämä niin kätevä, eikä suinkaan mikään hidas, jos ei nyt videoita ala katsomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.06.2009 - 21:28

Meillä mokkula ei toiminut edes kaupungissa,en edes hommannut mitään lisäantennia .Purimme sopimuksen,ei se ollut helppoa,mutta lopulta onnistui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 07:21

Löytäisitköhän jotain tietoa tuolta palstalta:
palsta.saunalahti.fi/index.p...ic=8799.15

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 10:49

Me ei saatu konstilla eikä millään mökillä toimimaan nettiä eikä telkkarikaan näy kuin tosi huonosti. Niinpä tyydyttiin hankkimaan sinne radio, jossa cd-soitin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 11:11

Laajakaistat minullakin on sekä maalla että kaupungissa. Tuossa lähietäisyydellä eräällä isännällä on mokkula, ja valittelee sen hitautta. Ei saanut laajakaistaa, koska oli jo ehtinyt sitä ennen lopettaa lankapuhelinyhteyden. Soneran miehet kiireesti kerivät kaapelit pois, ja uusia eivät laita. Laajakaista toimii moitteettomasti molemmissa paikoissa. Koneeni vain tökkii, koska muisti ei riitä. Pitäisi ostaa lisää, sekä itselle että koneelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 14:02

On toiminut mutta äärettömän hidas ja joskus heittää pihalle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 01:39

On sen verran hidas, ettei kannata roudata edes mukaan.