Jos olet itse allapäin tai ärsyyntynyt, kuinka suhtaudut muiden iloon ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.06.2009 - 10:49

Yritän osallistua muiden iloon, yleensä omakin iloala siitä kohenee.

Kysyjän kommentti

Näin teen miekin =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.06.2009 - 19:37

suututtaa, mökötän ja kerjään huomiota muilta iloisilta ihmisiltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 19:51

aikalailla samoin kuin ferrarikin, siinä se suunnilleen on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 20:18

ilo tarttuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 21:31

hankkiudun muualle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 21:46

Mä en muistakaan tämmöstä tilannetta,ehkä en ole ollut ärsyyntynyt/allapäin;voiko näin olla?MInust tuntuu,että menisisin kuoreeni simpukaks.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 21:52

en vois muuta kuin yhtyä iloon ja hauskaan, joka tapaukses ei kannata möksöttää, elämä siihen ihan liian lyhyt.. :).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 22:19

Jos olen maassa,haluan olla yksin,etten pilaa muiden iloa,mutta tätä sattuu kyllä todella harvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 01:17

Olen allapäin ja pahoillamielin, mutta en kerro siitä kenellekään. En osaa yhtyä muiden iloon, mutta luulen, että en sitä pilaakaan ja samalla kadun koko ajan että tuli lähdettyä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.06.2009 - 01:45

En oikeastaan mitenkään, joissain tilanteissa saatan yrittää näyttää edes hieman pirteältä jos muut kovin iloisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 06:23

Vaihdan maisemaa.Yleensä omaan kotiin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 08:46

Jos jokin asia harmittaa, vältän "käkättäviä" naisihmisiä (joita on työpaikalla muutamia....)

Lisätty: 02.07.2009 - 10:01

Hillitty ilo ei haittaa, sehän vain piristää allapäin olevaa eli kanssaihmisten ilo on suotavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.06.2009 - 11:19

Poistun hiljaa takaviistoon vasemmalle, eli omaan kotiin nauttimaan omasta surkeudesta, kun ei jaksa nauttia toisten iloisuudesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 11:26

Harvemmin taidan olla todella allapäin. Jos olen, kerron sen muille ja sitten jo helpottaa. Jaettu suru on enää puolet surua. Sitten heidän myötätuntonsa helpottaa omaakin oloani, ja jaksan iloita heidän kanssaan. 'Teinihauskuuteen' en enää jaksa osallistua. Silloin vaihdan seuraa ja etsin aikuisempaa 'vuorovaikutusta'.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.06.2009 - 12:28

Suljen korvani ja vetäydyn sivummalle. Annan heidän iloita rauhassa ja yleensä siinä käy niin, että jonkinajan päästä omakin olo piristyy ja yhdyn riemunpitoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 22:42

kyllä sitä vähän aikaa ollaan masennuksen partaalla, mutta onneks mulla on niin paljon sellaissii ystävii, että ilo tarttuu olipa suru mikä hyvänsä..paitsi tietysti kuolema ei ole ilon asia, silloin harvemmin ilo tarttuu ja silloin ehkä haluaa olla ihan rauhassa, mutta onneksi ei ole tuota saanut kokea moneen moneen moneen vuoteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 01:43

Pyrin ilakoimaan muiden mukana, en halua pilata tunnelmaa.