Milloin viimeksi itkit ja miksi ?

Avainsanat: itku

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 29.06.2009 - 01:46

Kuukauden sisällä, eron takia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.06.2009 - 19:34

tänään, kun oli surullinen olo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 19:37

Perjantai aamuna,kun tuli soitto sairaalasta aika,tiistaina ruokatorven varjoaine kuvaukseen.
Ja vielä selän nilkkojen ja kehkojen kuvaukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 19:54

Varmaankin perjantaina, olin liian väsynyt ja alakuloinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 20:03

Viime itku taisi tulla viime viikolla, kun "pientä" terveysongelmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 20:17

tänään, katselin liikuttavaa näytelmää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 21:37

en muista, joka tapauksessa siitä on aikaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 21:59

Tasatarkkaan 2 viikkoa sitten,ilon kyyneleitä,sain helpottavan puhelun kaukaa,ystäväni oli Azoreilla ja ylittänyt Atlantin huonossa ja vähemmän huonossa kelissä pienehköllä purjeveneellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 21:59

olikos nyt edellis yönä, kun heräsin siihen , et meidän kotipaloi, joten painajaisiin ja siihen , kun siinä unessa itkin, niin herätessänikin itkin, no onneks se oli vain unta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 22:27

Olen hyvin herkkä itkemään,itken päivittäin ja nauran myös helposti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 04:28

perjantaina ku en nähnytkään yhtä tyyppiä, kenet piti nähdä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 08:48

Joskus tulee tippa silmään kun katsoo jotain surullista elokuvasta tai muusta TV-ohjelmasta. vuolaimmat kyynelet muistan tulleen kun olin katsomassa leffaa "Marley and me."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 09:46

Maaliskuussa ex appiukon hautajaisissa. Minä en helposti tirauttele, tarvii olla tosi kyseessä että minut itkemään saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 09:47

Kamalinta on itkeä aivan vieraan ihmisen hautajaisissa, kun on kuvaamassa tilaisuutta,
näkee läheisten murheen, tulee itsellekkin kyynel silmään.

( Itkemällä itkenyt viimeksi olen oikein kunnolla kun vanhempi koirani kuoli viimevuoden heinäkuussa.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 09:50

Lähes päivittäin ulee itku, kun suren aivan hiljattain poismennyttä isääni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.06.2009 - 11:14

Eilen tuolla rautatieasemalla tuli kyynel silmään, kun mummon pikkuinen lähti kotiin viikon visiitiltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 11:30

Harvoin itken, en enää edes hautajaisissa, itku on mennyt liian syvälle. Ilmeisesti olen turtunut tunteiden määrään, ja nyt elän vakaata, vähätunteista aikaa. Nauran kuitenkin vielä herkästi, mutta surullinen en jaksa olla. Asiat ovat näin, se on vain hyväksyttävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.06.2009 - 12:22

Muutama viikko sitten kivusta kun lääkäri runnoi noita minun kipeitä niveliä ja jalkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 20:46

En ole itkenyt aikoihin. jos on tarvetta itkeä kyllä itken vaikka missä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 22:49

taisin lauantaina itkeä, mutta ilosta. oli niiin mielettömän hauska hääjuhla jossa uusien ystävien kanssa naurettiin vedet silmissä kilpaa:), eli siis ilon kyyneleitä tulee useimmiten:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 01:41

Kuukausi sitten, hautajaisissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 10:43

Tapaamani mies olikin naimisissa..... hirveä pettymys noin kuukausi sitten :-(