Ennen ukkosta...

...minkälainen olo on napsulaisilla ennen ukkosta. Täällä on täysi tyyni ja hiostava ilma, taivaan rannassa jyrisee voimakkaasti. Minulla ainakin on ennen ukkosen ilmaa väsyttävä olo, johtuneekohan se että ilmassa on sähköä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.06.2009 - 18:03

Minulla päätä särkee ja hermostunut olen ennen ukkosta.

Kysyjän kommentti

Hyviä vastauksia kaikilla, oli ihan vaikea valita, nyt sinun vastauksesi oli hyvä. Terveisiä sinne Turkuun täältä toiselta puolen Suomea.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.06.2009 - 16:22

Yleensä meinaa vähän päähän jomottaa ennen ukkosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 16:57

Ainakin ite oon huomannut ennekö ukkosest tietookaa tuon hiostamisen lisäks, oon kiukkunen, ärhentelen, eikä mikään mee niin kuin pitäis, johtuneekos sit sit, jot myökii ollaan sähköö täynnä, kuten ilmakin, jot siit syntyis nää ilmiöt..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 17:15

Hiostava ja levoton.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 17:31

Väsyttää ja on muutenkin tosi vetkula olo. Hieman jomottaa päähän. Saapa nähdä tuleeko tänne ukkosta. Vielä on aurinkoinen, kuuma sää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 17:36

Pääkipua ja hiostavaa oloa usein ennen ukkosta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 18:37

Hiostava nihkeä olo..ennen ukkosta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 18:59

Hieman päätä särkee. Täällä pohjois-savossa juuri tällä hetkellä kuuluu ukkosen kumu jostain kaukaa. Tulisikohan se meille ja puhdistaisi ilman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 19:14

en huomaa mitään eroa:) ehkä tosiaan vähän painostavampi ilma

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 19:17

Seinäjoella kaunis sää,pilvetön taivas, ei tietoakaan ukkosesta.
klo 19.00 + 25C

Mutta ukkosen ilmalla yleensä päästä särkee ja väsyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 19:32

ukkosen ilmalla hiostaa, mutta sillon onkin hyvä sää mennä pihalle juoksenteleen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 21:42

lämmin ja kostea ilma vetää yleensä vähän veteläksi, mutteii sitten sen kummempia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 22:10

päätä ja polvea särkee, sekä hikinen olo ja jos on ihan päällä ukkonen , niin usein tulee huono olokin , et meinaa ihan tulla laattaakin.. joten inhoon ukkosta ja salamointia yhtäpaljon, kuin käärmeitä... :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 22:36

Pääkipua levoton ja kirppuileva olo,siis inhoittava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.06.2009 - 01:47

Minulle tulee ennen ukkosta päänsärkyä, sellaista tosi inhottavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 08:17

Päätä särkee ja hiostaa ennen ukonilmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 09:52

Päätä särkee, tukala olo, ilma tuntuu "paksulta".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 10:31

Joskus saattaa tulla päänsärkyä ennen ukkosenilmaa. On myös kaikin puolin tukala olo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.06.2009 - 11:05

Minua hiostaa ja joskus särkee päätä. Tuo päänsärky ei ole joka ukkosella esiintyvää. Vetelä olo oli eilen, ja ukkonenhan sieltä tulikin muutaman tunnin päästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.06.2009 - 12:19

Kyllä minullakin pää haistaa ukkosen jo ennenkuin se on lähelläkään ja särkee juuri niin kauan kuin ukkostaa. Lähtee sitten viimeisen jyrähdyksen matkaan kunnes seuraava ukkosrintama sen palauttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 20:53

minulla särkee päätä ja on levoton sekä hikoileva olo.Mutta ennen kaikkea väsyttää ja pää menee ihan kohmeeseen.