Oletteko napsulaiset koskaan käyneet Lempäälän Ideaparkissa? minä olin eilen käymässä neljättä kertaa siellä. kyllä siellä on

paljon liikkeitä mitä kiertelee. päivä siellä äkkiä hupenee. eilen oli kuuma päivä juoda piti aika paljon.

Avainsanat: lempäälän ideaparkki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.06.2009 - 22:37

Kävin tänään juuri siellä Ideaparkissa! Paljon oli kaikenlaisia liikkeitä. ^^ Koko päivä siellä menis jos haluaisi jokaisen kaupan kopata. :D Oli mun eka kerta siellä.

Kysyjän kommentti

KIITOS PARHAASTA VASTAUKSESTA. joo samaa mieltä että koko päivä menee jos joka liikkeen menee lävitse. olit siis samana päivänä kuin minä siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.06.2009 - 14:45

Olen käynyt varmaan yli sata kertaa kun 15 minuutin automatkan päässä sieltä asun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 15:21

Kerran poikkesin pohjoisesta tullessa. Se oli ensimmäinen ja viimeinen kerta niillä turhuuden markkinoilla. Saa Sukari pitää parkkinsa ja ideansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 15:48

Kerran kesässä kuuluu ohjelmaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 17:04

Minä olen 3 kertaa käynyt, ei se ole sen kummempi paikka kun täälläpäin Mylly ja uusi paikka Skanssi, samoja myymälöitä joka paikassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 17:13

Kerran olen käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 18:16

Olen käynyt varmaan semmosen 100 kertaa ihan kirjasimellisesti, kun tuossa lähellä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 19:17

olen käynyt mutta en oikein viihtynyt.. iso ja hankala

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 19:24

En ole käynyt enkä käy. On lähinnä huijausta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 19:25

Olen pari kertaa ohimennen poikennut. Molemmilla kerroilla sattunut hiljainen aika, liikkeet ja ravintolat ammottaneet tyhjyyttään asiakkaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 21:53

kerran viimekesänä ohiajaessa poikettiin lounasaikaan, syötiin ja vähän katseltiin ympärille, ei sen takia matkaan lähdetä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 22:02

Eips tulis mieleenkään,yks tuttu ollut töissä siellä,mutta vaihtanut pois,koska oli liian kuollut paikka(siis liikepaikka).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 22:17

ohi kiidetään useinkin, joten ihan ovat sammanlaisia paikkoja , kuin täällä nuo maatit3 laittamat paikatkin, enkä kyllä niissäkään ole käynyt montaa kertaa, joten ohivaan mennään usein täälläkin päin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 22:38

On turhan kaukana meistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.06.2009 - 01:48

En ole, ehkä pitäisi joskus käväistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 10:52

En ole käynyt, mieli tekisi mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.06.2009 - 10:59

Samoja liikkeitä on ja samoja tavaroita lähempänäkin, joten ei mitään tarvetta lähteä sinne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 01:45

Olen aina ajanut ohi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 22:06

En ole vilä käynnyt,mutta on meininki jossakin vaiheessa käydä..