Onko Tefal hyvä merkki?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.06.2009 - 11:02

Ceratec°-pinnoitetta väitetään paremmaksi keitto- ja paistoastioissa.
kaippa se on makuasia ja riippuen myös siitä kuinka aktiivinen kotikokki on,ja mihin tarkoitukseen ruoanvalmistusvälineet hankitaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.06.2009 - 11:36

itsellä ollut tuotakin merkiä ja , kun hyvin sitä pidät niin ihan hyvä merkki on, joten jos paistinpannun hommaat tai kattiloita niin älä anna hankautua kaapissakaan, vaan laita säilytyksen ajaksi niin ne, ettei toiset astiat niitä naarmuta, jotta ei pinnoite hajoa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 11:43

Yksi parhaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 12:31

Menettelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 13:12

Tässä virallinen rekistöröity tuote. Olen itse ollut ao.tuotteen rekistöröinnissä ja teollisesta tuotannon suunnitteluprosessissa mukana. Kannatta aina tarkistaa tuotteen rekistöröinti merkintä, koska vain se varmistaa sen aitouden.

AR100-250 Teflon® pinnoitteet

Nämä pinnoitesarjat käsittävät monipuolisen pinnoitevalikoiman, joilla on lukuisia sovelluskohteita teollisuudessa. Näillä lämpökäsiteltävillä pinnoitteilla on muun muassa seuraavia ominaisuuksia:

Erinomainen puhtaana pysyminen
Likaa hylkivä non-stick pinta
Erinomainen korroosion- ja kemikaalienkesto
Pieni kitkakerroin
Hyvä lämpötilavaihteluiden ja korkeiden käyttölämpötilojen kesto
Teflon® -pinnoitteet sopivat useille eri materiaaleille kuten metallille, alumiinille, teräkselle, muoville, kumille, lasille ja keraamisille pinnoille. Näiden pinnoitteiden käyttökohteet ovat lähes rajattomat. Pinnoitettavan kohteen koko, muoto tai paino ei ole este pintakäsittelylle. Elintarvikehyväksyttyjä ja antistaattisia pinnoitteita on myös laaja valikoima.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 13:19

Minä en käytä mitään ns.teflonista ruoanvalmistusastiaa,valurautaista tai terästä sen olla pitää,taas makuasia!?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 14:04

Ihan hyvä merkki meidän veden keitin on jus tämän merkkinen. hyvin on kyllä pelannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 17:21

ohjeiden mukainen käsittely niin hyvin pelittää pitkäänkin (ja aika äkkiä saa raavittua pinnan rikki jos ei usko ohjeita)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 19:41

hyvä merkki on. meidän perheellä on monitoimikone tuota merkkiä, ja hyvin on pelannut!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.06.2009 - 01:49

Sanoisin ihan hyväksi merkiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.06.2009 - 10:52

Hyvä on merkki. Paistinpannu kestää käytössäni noin vuoden, kunnes alkaa pinnoite hajoamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 10:56

Kyllä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.06.2009 - 12:16

Ei sekään ole ikuinen mutta ehkä hieman kauemmin kestää ja paremmin paistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 21:12

Näin väitetään.
Kolme (kasari - pannu - kattila) löytyy,
mutta en käytä niitä koskaan.
Vanha Finelin emalikattila pärjää ihan hyvin ja
pannuna Arabian liekki-sarjan pannu.